Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Travellust

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 12:47

Leuk blog Mara.

Yvette, wat een fijne vlog om naar te kijken, je bent een prettig persoon om naar te luisteren en te kijken. Ben daar ook geweest in Berlin, leuk om terug te zien :)

En ja, die vrouw het is apart haha.
Voor snoep en alcohol worden mensen nog niet of te weinig gewaarschuwd, ook dat is - als je er veel van gebruikt - vast dodelijk.

Tijd voor vernieuwing in de reclames, lijkt mij :P

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 18:08

Nou, ik heb hem maar online gezet.. Eigenlijk wilde ik minimaal 10 posts voordat ik hem online zou zetten, maar ik zou graag tips van jullie krijgen. Ik heb verder ook nog nergens bekend gemaakt dat ie online staat.

http://equestrian-ista.webnode.nl/

Ik ben er zelf nog erg onzeker over en vind het nog wat onprofessioneel, dus kom maar op met jullie opbouwende kritiek en tips!

Verder vind ik dit topic echt handig. Ik lees alle blogs en doe veel ideeën op!

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 18:19

gribaldi schreef:
Yvette, wat een fijne vlog om naar te kijken, je bent een prettig persoon om naar te luisteren en te kijken. Ben daar ook geweest in Berlin, leuk om terug te zien :)

Ohhh super lief! Dankjewel! :D
Aah een fijne stad is het hea!!

@Kelly_J Wat vind je er zelf dan onprofessioneel aan?
Want ik vind het er zeker voor een beginnende blog heel netjes uitzien en ik vind de layout heel tof!! Alleen de foto's zijn bij mij helaas wel onscherp (ik denk een te lage resolutie?) En ik weet niet of het allemaal je eigen foto's zijn of dat je toestemming hebt van de fotografen. Maar denk daar wel even aan, want je mag niet alle foto's zomaar gebruiken! (als dat wel hebt gedaan, heb ik natuurlijk niks gezegd!)

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 21:04

Heel erg bedankt Yvette!!

Ik wil eigenlijk nieuwe foto's voor m'n blog. Op 1 na zijn wel alle foto's van mijzelf. Daar had ik niet eens aan gedacht! Goed dat je het zegt!

Ik denk zelf dat ik m'n stukjes korter moet schrijven. De travelblog en de fashionblog zijn misschien iets te lang...

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 22:55

Welkom Kelly. Ik vind het er goed uitzien. Het lettertype is wel mooi maar niet heel goed leesbaar (vind ik). Het zit op het randje voor mij.
Wat is de reden om voor een webnode blog te kiezen en niet bv voor wordpress?

Tip: je hoeft niets uit leggen. Je schrijft bv "Jullie zullen deze paarden overal op de site tegenkomen en dus leek het mij handig om bij elk paard een kort achtergrondverhaaltje te vertellen." Dit voegt feitelijks niets toe en kan je weglaten.

Dan wordt het: Op deze pagina stel ik jullie voor aan de paarden "at my barn". Maak kennis met mijn beauty's!" Dat komt veel sterker over. :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 02:44

Ook vandaag weer gelukt om een blog te publiceren. De video kostte veel tijd, maar die 'moest' erbij vond ik. Het is al lastig genoeg om binnen 500 woorden uit te leggen wat 'splitting' (opsplitsen) en 'lumping' (te grote stappen nemen).

Setting your horse up for success: splitting behaviour

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 07:30

Je blog ziet er al heel gaaf en professioneel uit hoor, Kelly! Ik vind m leuk!
Ik vind het zelf alleen altijd prettiger als je meteen op de blogpagina uitkomt, en dus niet nog een extra keer hoeft door te klikken. Is ook een kwestie van voorkeur denk ik, maar daar kun je misschien nog eens over nadenken. :)

Leuke blogs komen er verder ook weer voorbij!

Bij mij is gister weer wat online gekomen: Monday Shorty: Beware of the Ticks

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 07:43

Ik vind je blog mooi hoor Kelly. En verder ga ik mee met mijn voorgangers.

O gets, het is weer tekenseizoen...

Handige post weer Sandra! En confronterend, ik heb mezelf dit weekend duidelijk schuldig gemaakt aan lumping...

Ik had nog een post over IJslanderwedstrijden: deel 4: de opbouw van een wedstrijd

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 16:55

BernetteO schreef:
Handige post weer Sandra! En confronterend, ik heb mezelf dit weekend duidelijk schuldig gemaakt aan lumping...

Aaahhhh, het :$ valt....

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 17:01

HippoLogic schreef:
BernetteO schreef:

Aaahhhh, het :$ valt....

Ja dat kun je wel stellen! Ik wil mijn jonge merrie leren meelopen, halthouden enzovoorts. En ik heb echt duidelijk een stap overgeslagen, wat zich uitte in een flinke schrikreactie en dusdanig wegsprinten dat ik haar niet kon houden. Gelukkig waren we in een afgesloten omgeving, sprong ze niet over het hek en kon ik haar weer kalmeren en pakken. En toen, met een paar stappen terug in de training, weer fijn kunnen afsluiten. Maar duidelijk dus een stapje overgeslagen...

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 17:13

Ik bedoelde: ik weet nu wie alsmaar op mijn blog reageert (wat ik super leuk vind) het is... een bokker! Ik zie het nu pas. _O- Bij MIJ valt het kwartje. :D

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 17:16

HippoLogic schreef:
Ik bedoelde: ik weet nu wie alsmaar op mijn blog reageert (wat ik super leuk vind) het is... een bokker! Ik zie het nu pas. _O- Bij MIJ valt het kwartje. :D

Hahaha dat haalde ik niet uit je post nee! Maar ja, dat ben ik!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 18:32

Iedereen slaat voortdurend stappen over of maakt ze te groot. De enige manier om hiermee om te gaan is het te herkennen en je koers aan te passen. Perfectly bestaat niet. Als je denkt dat je het weet... krijg je een ander paard en werkt alles hetzelfde en toch heel anders. Dat heet leven en leren, en dat is de lol ook. :)

MVasbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 20:44

Dankje Hippologic en Yvette!

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:35

Mooie blogs weer!
Ik schaam me soms wel, met alle paarden en beauty blog weet ik niet of de mijne daar nog tussen past.

Vandaag een post over een nieuwe, enge en moeilijke stap in mijn leven: Soms gaat het niet zoals je wilt...

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 00:03

Dat is echt absoluut niks om je voor te schamen! Waar jij over schrijft maakt jouw blog juist uniek en dat is een hele hoop waard!

En respect dat je deze beslissing hebt genomen om je gezondheid voorop te zetten. Veel sterkte!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 07:22

Inderdaad, daar hoef je je absoluut niet voor te schamen Ellis! Jij blogt over iets dat voor jou ontzettend belangrijk is/een groot deel van je leven uitmaakt, en daar gaat het om. Bovendien denk ik dat veel mensen ook steun kunnen hebben aan jouw blog.
Succes trouwens met de nieuwe aanpassingen, dat lijkt me niet niks!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 07:48

EllisL schreef:
Mooie blogs weer!
Ik schaam me soms wel, met alle paarden en beauty blog weet ik niet of de mijne daar nog tussen past.

Vandaag een post over een nieuwe, enge en moeilijke stap in mijn leven: Soms gaat het niet zoals je wilt...

Tuurlijk past jouw blog hiertussen! Jij bent origineel, jij bent jij en ik wed dat jij andere mensen met cerebrale parese een grote steun bent!

Ik heb je blog getwitterd! Veel succes op de berg (ik zag je onderschrift) :)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 08:54

EllisL schreef:
Mooie blogs weer!

Gewoon blijven posten hier, want je past er zeker tussen!
Sterkte trouwens met je aanpassingen, dat is ook niet niks zeg!

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 09:34

Bedankt voor de tips allemaal! Zal dit weekend weer eens goed aan de slag.

EllisL, volgens mij onderscheid jij je juist met jouw onderwerp!!

BernetteO, leuke post!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 11:00

Ik heb al even niet meer geschreven, maar zag vandaag een artikel in de krant waar ik zooooooo trots en blij van word! Door mijn blog/hashtag #wijoverdrijvenniet zijn er meer meldingen van seksisme. Echt te bizar gewoon dat een artikel/blog dat ik geschreven heb hiervoor zorgt.
Hier het artikel: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/ ... e=57E52127

EllisL schreef:
Mooie blogs weer!

Je hoeft je hier inderdaad écht niet om te schamen, ieder heeft z'n eigen onderwerp. Zolang je schrijft over wat jou boeit, zal je altijd goed zijn in wat je doet :)

Erg veel sterkte en succes trouwens, ik begrijp dat het een heel enge stap is, maar hopelijk wel beter voor je lichaam. Ken je het boek Life on Sneakers trouwens? Is geschreven door een blogster/jonge vrouw die plots heel erg ziek is geworden en door een ruggenmergontsteking zware scoliose en andere rug/stapproblemen kreeg. Het gaat over hoe omgaan met plotselinge lichamelijke beperkingen en het schijnt erg mooi te zijn. Ik moest bij je blog meteen aan het boek denken, dus misschien is het wel wat voor je :)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 11:02

Zo, tof Yasmine!

Dankjewel Kelly!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 13:39

Gaaf, Yasmine!

Het is alweer even geleden, maar ik heb weer eens een recept op mijn blog: Date and Peanut Snack Bars
Ik eet die dingen zo veel op het moment, omnomnom! :D

NaryaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 23:32

Yasmine schreef:
Ik heb al even niet meer geschreven, maar zag vandaag een artikel in de krant waar ik zooooooo trots en blij van word! Door mijn blog/hashtag #wijoverdrijvenniet zijn er meer meldingen van seksisme. Echt te bizar gewoon dat een artikel/blog dat ik geschreven heb hiervoor zorgt.
Hier het artikel: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/ ... e=57E52127

Nice!! _/-\o_

Ik heb een nieuwe blog geschreven over integreren in het buitenland: het kiezen van een nieuwe favoriete voetbalclub: https://thelifeandtimesofadutchieabroad ... ball-club/

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 13:07

Die Bars zien er lekker uit Inge!

Wat een leuke post Narya, zelfs voor mij als totaal niet-voetballiefhebber erg leuk om te lezen :)
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt