Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, nu durf ik eigenlijk niet zo goed om weer iets euwigs te kopen. Ik ben bang dat het spel misschien wel failliet gaat over een jaar of 2, en dan heb je 60 euro betaalt voor iets dat je maar even hebt kunnen spelen....
) Karla_1999 schreef:* de lessen: De lessen worden gegeven door JustMyZtje (als zij er niet is worden ze soms gegeven door iemand anders), de dressuur en spring lessen worden gegeven in Ridinghall A en B. Cross lessen worden gegeven in de natuur, dan cross je gewoon door de bossen heen en spring je over alles wat je tegen komt.
* de quests: Als je SR bent krijg je heel veel nieuwe quests, je krijgt quests tot dat je level 14 bent (tot nu toe)
* de werelden: Je krijgt heel veel nieuwe werelden, het gebied waar je dan heen kan is ongeveer 6x zo groot als het gebied war je heen kan als je geen SR bent. Ook krijg je heel veel nieuwe steden en winkels
_coquette_ schreef:Waar kan ik mijn eigen paarden + stallen vinden? Ik ben star.
Ik zie de chat nooit en ik negeer random invites altijd.. 
Ben je nog online? 
Miesjex schreef:Ik ben denk ik geen star rider?
Maar kan iemand me helpen heb veel missies gedaan
Nu kan weet ik alleen niet meer wat te doen?? of houd het gewoon op voor vandaag en is er morgen pas wat weer??