Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:42

Tjah het voelt mss wel oneerlijk aan en dat is het mss ook wel. Maar Roamler heeft uiteindelijk de taak om de klanten tevreden te houden en het is voor hen toch het belangrijkst om een beeld van heel Nederland te krijgen, dus ik snap wel dat het dan belangrijk is om de dekking te verdelen. Zonder klanten ook geen Roamler.

Zo even kijken of de lelie check nog openstaat, moet op pap wachten omdat ik nu op de zaak moet passen. Zul je zien dat hij dadelijk weer net weg is als ik hem wil gaan doen.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:44

Ik heb de zomerdip ook ingeleverd, ik heb foto gemaakt van een grote kop thee en een kladblok...lekker Sinterklaas gedichten schrijven :D

edit: goedgekeurd :)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:05

Yes heb het ook! Je kan je nu zomaar aanmelden omdat het een jaar bestaat! Anders had ik et ook gehad door een invite!!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:09

Ik heb lelie en zomerdip ingestuurd. Ik heb een foto van geld in het boodschappenkarretje doen en die is goedgekeurd. Lelie daar wacht ik nog op.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:10

Wie wil mij toevoegen als vriend?
Mijn naam is Dyanne de Veen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:28

Mijn zomerdip is ook goed gekeurd. Zal als ik tijd heb hem in het topic plaatsen. Vond hem wel leuk:D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:42

Oooo is dat t :D

Mars je maakt me nieuwsgierig
Ik had een foto gemaakt van allemaal bakspullen dus die kon ik mooi gebruiken voor deze opdracht, lekker binnen cupcakes maken :D

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:35

Kan niet wachtten tot mijn eerste opdracht is goed gekeurd :):). Vind het eigenlijk wel raar dat iedereen zich zo kan aanmelden en ook niet echt eerlijk tegen over de andere die al zo lang hun best hebben gedaan. Ik kreeg een e-mail van iemand die een invite had openstaan. Hij vond mijn foto erg goed, maar wou geen invite geven omdat ik zo kon inloggen.
Volgens hem is dit slechts tijdelijk en gaat hij daarna zijn invite alsnog vergeven.

Edit: Plaats dit en mijn foto is goedgekeurd! Leuk ook zoon persoonlijk berichtje erbij

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:40

Misschien heel stom en misschien kijk ik er harstikke overheen, maar waar kan ik het filmpje vinden met de uitleg over de bananen opdracht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:41

Klopt, het is tijdelijk. De uitleg staat op deze of de vorige pagina.

Edit: dit ging over inloggen zonder invite.

Bananen opdracht heb ik nooit gehad dus dat weet ik niet :)

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:51

Bananen opdracht kan je op zich ook prima doen zonder dat je het filmpje hebt gezien.

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:54

Ik heb sinds zo net ook Roamler, als iemand mij als vriend wil inviten: PB! :)

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 15:02

Wel erg jammer, ook omdat het voor de mensen die nu Roamler hebben er dus relatief minder opdrachten zullen zijn. Niet helemaal fair. Ik ga ze eens een berichtje sturen...

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:02

Wel jammer inderdaad dat veel mensen er moeite voor doen en sommige zich nu kunnen aanmelden...
Maarja inderdaad in drukkere steden moeten actieve roamlers nu meer opdrachten delen

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:04

Jette schreef:
Wel erg jammer, ook omdat het voor de mensen die nu Roamler hebben er dus relatief minder opdrachten zullen zijn. Niet helemaal fair. Ik ga ze eens een berichtje sturen...

Dit heb ik ook gedaan, maar ze willen 100% dekking. Ik heb gezegd dat ik dit snap maar niet echt slim vind..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:05

Dat is idd wel jammer, zeker als de opdrachten bij 200 inzendingen sluiten en je maar 1x bij dezelfde zaak mag komen. Dan is het niet leuk als een andere roamler je steeds voor is.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:06

ja precies...

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 15:06

tsja, ik snap niet dat ze het niet alleen voor de gebieden door waar weinig mensen wonen. Ik snap dat niet alle opdrachten gedaan worden, want kan me voorstellen dat gebieden waar nu weinig roamlers zijn er ook niet veel meer gaan komen. Dat heb je gewoon. Op sommige (rijkere) gebieden zullen meer mensen met een iphone zitten. en zijn de afstanden minder groot waardoor het sowieso aantrekkelijker is om je aan te melden.

edit: je ziet dat er nu in 1 dag tijd 3 mensen bij zijn gekomen. En dat onder dit (zeer) kleine groepje...

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:10

Ik heb me ook zo kunnen aanmelden zonder een invite-code..
Zag wel dat ik de enige in mijn stad ben die zich ervoor aangemeld heeft, misschien dat het daar dan ook aan ligt.

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 15:13

Fake schreef:
Zag wel dat ik de enige in mijn stad ben die zich ervoor aangemeld heeft, misschien dat het daar dan ook aan ligt.

Nope, dat is juist het 'probleem'. Iedereen, in welke stad dan ook, mag zich aanmelden. Maakt niet uit hoeveel Roamlers er al zijn in die stad. En dat steekt bij mij toch een beetje. Ik deed het altijd gewoon omdat het ontzettend leuk is, maar om er nou echt een strijd van te maken vind ik toch niet echt tof. Omdat er natuurlijk altijd maar een beperkt aantal opdrachten zijn en hoe meer mensen, hoe meer strijd.

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:18

Jette schreef:
Fake schreef:

Nope, dat is juist het 'probleem'. Iedereen, in welke stad dan ook, mag zich aanmelden. Maakt niet uit hoeveel Roamlers er al zijn in die stad. En dat steekt bij mij toch een beetje. Ik deed het altijd gewoon omdat het ontzettend leuk is, maar om er nou echt een strijd van te maken vind ik toch niet echt tof. Omdat er natuurlijk altijd maar een beperkt aantal opdrachten zijn en hoe meer mensen, hoe meer strijd.

Nee natuurlijk dat snap ik! :j
Ik ben natuurlijk net pas begonnen dus kan er niet echt iets over zeggen maar ik snap zeer zeker dat dit voor jullie Roamlers die dit al een hele tijd doen erg frustrerend is als iedereen zich nu zo maar kan aanmelden!
Zo worden in principe 'jullie' opdrachten aan een heleboel andere mensen in 1 keer weg geven.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:23

Ik vind t ook jammer, met veel moeite mn best gedaan voor een invite en nu dit :\
maar zou het niet zo zijn dat er met meer dekking ook meer opdrachten komen omdat t nu voor meer bedrijven interessant is?

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 15:26

Volgens mij was de dekking altijd al redelijk hoog, maar plaatsen zoals de eilanden/zeeland/zeeuws-vlaanderen/puntje friesland/etc. blijven moeilijk. Er zijn gewoon minder mensen. Maar ook minder winkels (logisch :Y) ) dus gok ik dat het niet echt een rechtevenredig verband is. Dus dat er automatisch net zoveel opdrachten bijkomen dat het voor alle roamlers interessant blijft.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:29

Mars schreef:
Ik vind t ook jammer, met veel moeite mn best gedaan voor een invite en nu dit :\

Eens _/-\o_
Ben ook wel benieuwd of er nu meer opdrachten gaan komen :j

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 15:29

ratjelover schreef:
Mars schreef:

Eens _/-\o_
Ben ook wel benieuwd of er nu meer opdrachten gaan komen :j

Hopelijk meer opdrachten :)