Draakje schreef:wanneer krijg je een quest dan? pas vanaf level5?
Inderdaad
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Draakje schreef:wanneer krijg je een quest dan? pas vanaf level5?
Iris82 schreef:Heb nu 170.000 punten.
Met een beetje geluk vandaag nog naar de volgende level, en anders zeker morgen.
Teziej schreef:Ik heb nu 172.255
Teziej schreef:Ik heb nu 172.255
heb wel vanaf vanmorgen een mega-rij weggewerkt, dus flink verdiend!
secricible schreef:haha, hoezo?
ik zit pas op ruim 2000 punten, heb tot nu toe bijna iedere klant goed kunnen helpen, ga lekker sparen en als er klanten komen kijken of ik ze kan helpen, heb er nu nog eentje, maar die moet nog maar eventjes wachtenheb wel vanaf vanmorgen een mega-rij weggewerkt, dus flink verdiend!
Ben nog lang niet zo ver als jullie, haha, heb er spijt van dat ik zo lang niets heb gedaan aan het spelletje
ik heb nog 10 knoflook nodig, maar ze zijn zo duur, en ik heb ze net gepland, dus die klant moet maar even wachten dan, dan kan ik morgen op zijn vroegst de andere boomstam weghalen. dees_daan schreef:ik heb nog maar 1 boomstronk verwijderdik heb nog 10 knoflook nodig, maar ze zijn zo duur, en ik heb ze net gepland, dus die klant moet maar even wachten dan, dan kan ik morgen op zijn vroegst de andere boomstam weghalen.
Maar ik snap het niet echt..
het is echt superverslavend! kris_bobby schreef:Ik krijg weer geen klanten wat raar is dat zeg.. heb vanaf vanmiddag 1259 punten das best wel goed geloof ik
katiavl schreef:kris_bobby schreef:Ik krijg weer geen klanten wat raar is dat zeg.. heb vanaf vanmiddag 1259 punten das best wel goed geloof ik
ook niet als je af en aan zet