Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cerera schreef:Karla_1999 schreef:Het is niet verboden hoor, misschien willen we elk liever dat je het niet doet, maar ze kunnen het niet controleren, ze kunnen je er dus ook niet voor van het spel gooien. Ik doe het ook regelmatig, heb het vandaag zelf nog gedaan
Als het gewoon mag, waarom kun je er dan door verbannen worden? Dat ze het niet kunnen controleren, wil niet zeggen dat het mag, en hoe weet jij dat ze dat idd niet kunnen controleren? Ik heb de waarschuwing meerdere keren gelezen, als het de bedoeling was om wild paard ye spelen, had die optie wel op het spel gezeten.
Karla_1999 schreef:Cerera schreef:
Als het gewoon mag, waarom kun je er dan door verbannen worden? Dat ze het niet kunnen controleren, wil niet zeggen dat het mag, en hoe weet jij dat ze dat idd niet kunnen controleren? Ik heb de waarschuwing meerdere keren gelezen, als het de bedoeling was om wild paard ye spelen, had die optie wel op het spel gezeten.
maak eens een screenshot van die melding dan, die wil ik wel eens zien. ik doe het heel vaak en heb nog nooit een melding gekregen. Op fb heb ik er ook nog nooit iemand het eens horen zeggen, en daar word echt zo'n beetje elke melding die er maar is geplaatst
Citaat:“Please do not ask about game glitches and how to use them (namely the ‘wild horse’ glitch that removes the rider). I will answer all questions about using game glitches the same way: Exploiting game glitches can and will eventually cause your game to crash. It is disrespectful to the game creators to tamper with the game files. And if the game staff wanted to, they could make it a punishable offense (which many games do).
I don’t want anyone to get in trouble with the game staff, and I want you all to be able to enjoy the game. Thus, I will never advise how to use game glitches, and I will remove any comments from others advising how to use game glitches.
This issue will be treated much the same as complaints about having to pay; i.e. not lightly.”