nikkialex schreef:Trouwnes, ik zie een schedel in tussen die bomen.Wauw. Goed gezien Zoals ook al in 4 spoilers ofzo gezegd is
Venix schreef:nikkialex schreef:Trouwnes, ik zie een schedel in tussen die bomen.Wauw. Goed gezien Zoals ook al in 4 spoilers ofzo gezegd is Nou jezus wist ik veel.Je hoeft niet zo te doen hoor.Hou het gewoon gezellig.
Euh even voor de duidelijkheid, ik bedoelde dit niet hatelijk hoor.. Rustig maar Zie mijn smileys erachter, het was sarcastisch/als grapje!
Venix schreef:Ja echt he. Als ze het nu nóg niet ziet moet ze maar een mooie bril gaan halen en bedankt! Haha
joelleollie schreef:Venix schreef:Ja echt he. Als ze het nu nóg niet ziet moet ze maar een mooie bril gaan halen en bedankt! Haha Hahahaha ja we gingen je echt met zn állen tegelijk helpen
Die staat op de vorige pagina Volgende keer even een paar pagina's bijscrollen zodat je weet dat je niet de zelfde hebt
SaSalover schreef:Die staat op de vorige pagina Volgende keer even een paar pagina's bijscrollen zodat je weet dat je niet de zelfde hebt Ik kijk wel maar het ging steeds over die met dat paard en die schedel tussende bodem.Even vergeten dat deze er al stond.
Astaloca schreef:Ik zag deze toen ik hem voor het eerst zag dus echt heel laat Ondanks de rode cirkel Ja ik ook. Want zodra ik een rode cirkel zie ga ik daarbuiten kijken omdat ik denk dat het er dan júist buiten ligt
Heb even topic doorgebladerd Zitten erg leuke bij.Bij die gezichten schrik me alleen elke keer helemaal kapot