Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nimue schreef:Woah, dude!
Ik wilde 'radical dude' op de kaart schrijven maar ze loopt tegen de 50 dus ik neem aan dat ze dat soort taal a. niet gebruikt en b. ook niet kent... Heb het dus maar op 'radical' gehouden... Overigens een boomerang kaart gestuurd met daarop een bejaard stel in zwempak en strohoed in een zwembad.

RianneH schreef:haha dat is idd.. euhm, apart
Eerste kaart net geschreven, toch raar om iets te bedenken om erop te zetten. Dus dat er maar op gezet
SteffiiY schreef:RianneH schreef:haha dat is idd.. euhm, apart
Eerste kaart net geschreven, toch raar om iets te bedenken om erop te zetten. Dus dat er maar op gezet
mijn eerste keer stond een hele lap tekst op, nu zijn het maar 3 zinnen in totaal ofzo.
ik blijf lappen tekst schrijven eetjuhhhh schreef:Woah mij kaartje is vandaag na 52 dagen eindelijk aangekomen in de US!!!
2 uit de US, één uit Duitsland en één uit Portugal.

Je kan gewoon een kaart sturen dat is tenslotte de bedoeling en zet je er lekker op dat je helaas niks met draken hebt 
Alwiene schreef:Hmm Wuis, het systeem is er wel op gemaakt dat je netjes je kaarten verstuurt natuurlijkJe kan gewoon een kaart sturen dat is tenslotte de bedoeling en zet je er lekker op dat je helaas niks met draken hebt
Ik kom net thuis van vakantie heb ik opeens 4 kaarten liggen, dat kan helemaal niet want dat zijn er 3 teveel, had er niet zoveel verstuurd

nodi schreef:Wow ik kreeg er 5! 3 uit Amerika, 1 uit Canada, 1 uit Finland en 1 uit Griekenland!

Kaartjes uit Duitsland, Amerika, Tjechië en uiteraard Finland! Een vrouw uit Duitsland had zichzelf op de kaart geplaatst
iilse schreef:Een vrouw uit Duitsland had zichzelf op de kaart geplaatst