Emmaa_ schreef:Ik vind het bijhouden van de traffic op mijn site een prettige manier om te bepalen in hoeverre een blogpost aanslaat en wat níet werkt voor mijn lezers.
Ah oke, als je eenmaal een manier hebt gevonden is dat natuurlijk fijn

happypaardje schreef:Over die Instant Articles, ik bedenk het me nu pas, maar krijg je dan niet ook gedoe met copyright?
Ik meen me te herinneren dat alles wat op FB geplaatst wordt, intellectueel eigendom van hen wordt. Dat zou dan dus ook voor die teksten gaan gelden. Ik heb een hele tijd geleden hun gebruikersvoorwaarden gelezen, en ik weet niet meer precies hoe het zit, maar dat kan ook iets zijn om rekening mee te houden...
Ik werk dagelijks met FB, enige momenten dat ik gedoe krijg met © is wanneer ik een video upload met muziek dat geclaimed is door een rechtmatige partij. Het is nog niet zo goed beveiligd als YouTube, maar in sommige gevallen wordt je video wel automatisch verwijderd van Facebook. Daar kan je eventueel weer tegen in beroep gaan waardoor je video wordt terug geplaatst.
Of mijn teksten van FB worden? Hmm daar maak ik mij niet zo'n zorgen om. Maar misschien komt dat, omdat ik erg comfortabel ben met het gebruik van Facebook.
Ik had het overigens het allermooist gevonden als FB IA zou aanbieden zonder dat je een site nodig hebt. Dan zou ik per direct mijn host opzeggen