Toen ik mijn nieuwe account net had won ik gelijk 2 dingen maar dat is nu wel opgehouden.. Vaak denk ik dat ik heel veel kans heb maar toch win je niks. Op mijn normale account deed ik mee voor kaartjes naar de sauna deden maar 70 mensen aan mee, werd maar 3 keer gedeeld (2x door mij) en er zouden 3 kaartjes verloot worden. Alleen door het delen ga je er eigenlijk wel vanuit dat je een van de 3 gelukkige bent maar helaas...
Djoena
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-14 00:29
Blingh schreef:
Ik heb het gewonnen dekje binnen. Ben helaas ziekig maar ik zal foto makem zsm op Rogie
Je weet dat je mooie paardje op de FB van Bokt staat??
KarinvdM
Geplaatst: 06-11-14 10:20
Dimple schreef:
Ben benieuwd hoor!
Voor mijn winkel, alles besteld en de rest morgen inkopen dus ik hoop snel live te gaan en ook wat acties op touw te kunnen zetten.
Wat voor winkel?
Anoniem
Geplaatst: 06-11-14 13:18
Robynn schreef:
Blingh schreef:
Ik heb het gewonnen dekje binnen. Ben helaas ziekig maar ik zal foto makem zsm op Rogie
Je weet dat je mooie paardje op de FB van Bokt staat??
- Jeugdthriller Vals van Mel Wallis de Vries - 2 vrijkaartjes Alvin and the Chipmunks 3 - 10 euro internetkaart - Föhn via een beautyblog - Schilderen op nummer
Even aanvulling op mijn vorige post: als je een positieve ervaring post onder de foto van feliway krijg je een pluchen knuffel (als ik het goed heb begrepen ). Ik wil er dolgraag een, liefst 2 voor mijn nieuwe kitten en mijn andere kat.
Amado7
Geplaatst: 06-11-14 21:55
Ik krijg echt in 2 uur tijd weer 19 vriendschapsverzoeken allemaal onbekenden. Ik accepteer ze gewoon, hoe meer vrienden hoe beter, dan lijkt het nog beetje echt. Moeten ze ook niet zeuren als ik ze tag in een deelactie