Apart, mijn idee stond wel tussen de feedback ik weet niet of dat er wat mee tem aken heeft ?Ik had 7.50 trouwens.
Heb de namen opgezochtRosa Dekker '10Robin Schoot '07Naomi Joosten '02Weet nog niet wat die cijfers moeten zijn... dacht eerst letters van de naam maar dan krijg je RCA
KarinW86 schreef:Heb de namen opgezochtRosa Dekker '10Robin Schoot '07Naomi Joosten '02Weet nog niet wat die cijfers moeten zijn... dacht eerst letters van de naam maar dan krijg je RCAZo zat ik idd ook te denken, maar word er niet logischer op...
Zei ook iemand tegen mij als je de jaren neemt hoe lang ze er werken en dan de letters krijg je ONT kan ook
KarinW86 schreef:Zei ook iemand tegen mij als je de jaren neemt hoe lang ze er werken en dan de letters krijg je ONT kan ookgaat nog geen belletje rinkelen
Ik kan de text op het eiland niet lezen, dus ik wacht wel op een volgende hint.. Ik heb geen idee welk eiland het is..
Ik kwam dit topic tegen via google. Het is inderdaad Kos, maar dan in spiegelbeeld. Als je Kos omdraait, krijg je sok. Zit nog te twijfelen of ik dat zal gokken. Ik kan het niet linken aan de hint van gister..
Ik ga een gok nemen. Als ik een beetje ga klungelen met die getallen en hun namen kom ik ook op sok uitIk zie wel