Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Grappig zeg
)
Finland kost je 75 cent.
Iets verder kijken dan dat mn neus lang is 
Evelli schreef:koop gewoon bij het postkantoor van die velletjes voor binnen europa en buiten europa
Doe ik ook altijd. Alleen bij mensen die er echt op hebben staan dat ze postzegels verzamelen wil ik nog wel eens 2 gewone Nederlandse postzegels opplakken.
Vind het onwijs leuk bedacht! 
Allegandra schreef:Via een meisje dat ik ken, heb ik me ook aangemeld, lijkt me echt super leuk. Moet alleen nog een kaartje kopen

of U.S.A of Duitsland of Finland
_Shawny schreef:moet ook nog een kaartje kopen
snapte het eerst niet dus ik heb dr al 3 in mn "verzend lijst"
dus kan nu kiezen welke ik als eerst ga doenof U.S.A of Duitsland of Finland
Dioxide schreef:Dat maakt opzich toch niet uit? Ik zet er alle kaarten in die ik gekregen heb

Nimue schreef:Dioxide schreef:Dat maakt opzich toch niet uit? Ik zet er alle kaarten in die ik gekregen heb
Dan heb jij wel meer geluk dan ik, tot nu toe. Ik heb een heel vreemde kaart uit China gehad met een lelijke cartoonmuis, en een kaart uit Finland waar die gast zelf een foto van een stuk weiland op een kartonnetje had geplakt.
Ik moet er nu één versturen naar iemand die nogal eisen heeft (liefst zwart-wit, geen dieren, etc.). Aan de ene kant wil ik daar best graag moeite voor doen, aan de andere kant krijg ik dan zelf toch weer een flutkaart terug en dan zie ik het ook niet meer zitten om echt mijn best te doen iets leuks uit te zoeken.

SteffiiY schreef:_Shawny schreef:moet ook nog een kaartje kopen
snapte het eerst niet dus ik heb dr al 3 in mn "verzend lijst"
dus kan nu kiezen welke ik als eerst ga doenof U.S.A of Duitsland of Finland
ik zou ze allemaal tegelijk doen.

Nimue schreef:Dan heb jij wel meer geluk dan ik, tot nu toe. Ik heb een heel vreemde kaart uit China gehad met een lelijke cartoonmuis, en een kaart uit Finland waar die gast zelf een foto van een stuk weiland op een kartonnetje had geplakt.
Ik moet er nu één versturen naar iemand die nogal eisen heeft (liefst zwart-wit, geen dieren, etc.). Aan de ene kant wil ik daar best graag moeite voor doen, aan de andere kant krijg ik dan zelf toch weer een flutkaart terug en dan zie ik het ook niet meer zitten om echt mijn best te doen iets leuks uit te zoeken.
nodi schreef:Nee maar na 60 dagen is die verlopen maar kan je hem nog steeds sturen, maar dan duurt het voor de ontvanger gewoon wat langer voordat hij/zij weer een kaartje krijgt
Ik heb soms ook een adress die dan weer een speciaal soort kaartje wil en dan duurt het weer 2 weken voordat ik ergens kom waar ik een goede kaart kan kopen, dus dan duurt de travelling time soms ook wel 40 dagen maar ja dan moeten ze maar niet van die eisen stellen