ik kan weer op NL server Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik kan weer op NL server
Arashah schreef:ik zoek inmiddels geen AT meer met deze kleurik heb een merrie gevonden in cremello met witte benen
![]()
ik zie bij het trainen de fysieke gezondheid staan, deze wordt iedere dag geresetet. wat heet dat? gister waren bij bijna alle paarden het balkje vol, wat gebeurt er als het vol is?
GrumpyCat schreef:soloro schreef:En ik nog steeds niet
Heb je al geprobeerd om via 1 van de linkjes hier in het topic op de website te komen? Op die manier is het mij gelukt om weer in te kunnen loggen. Ook een andere browser proberen zou kunnen helpen.
branka16 schreef:Arashah schreef:ik zoek inmiddels geen AT meer met deze kleurik heb een merrie gevonden in cremello met witte benen
![]()
ik zie bij het trainen de fysieke gezondheid staan, deze wordt iedere dag geresetet. wat heet dat? gister waren bij bijna alle paarden het balkje vol, wat gebeurt er als het vol is?
Volgens mij is het niet de bedoeling dat deze gereset word maar is dat een fout.
er is al 2 dagen niet meer geboden en ik ben de enige bieder

Capriootje schreef:Dankjullie voor de opties! Hij test CR/CR. Ik heb alleen niks aan een mustang hengst
Dit is z'n plaatje
[ [url=m/A3Da0A.jpg]Afbeelding[/url] ]