Ps ik lees wel alle blogs (meestal laat) maar reageer niet zo vaak erop. Zal ik ook eens doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duijfje schreef:Dat klopt wel deels hoor Stephanie.
Alleen ga ik met meerdere paarden starten. Ik moet wel echt vanaf B beginnen en dan naar de GP rijden. Zo heb ik nu een paard thuis die ongeveer M loopt (PRE), heb ik er een op het oog die zadelmak (lusi) is en de ander is psg niveau (lusi). Op dit moment dus barokke paarden. Al kijk ik ook naar de kwpn paarden hoor... niet perse barok gericht.
_Dominique schreef:Leuk dit topic! Mag ik me misschien melden?
Graag zou ik willen beginnen met bloggen, puur over van alles wat ik leuk vind. Ik hou enorm van schrijven en mijn gedachtes de loop te laten nemen.
Wil het gaan doen via Wordpress, leek mij het makkelijkst.
Mijn naam is Dominique en ik ben 19 jaar.
BeSen schreef:https://hetechtelevennl.wordpress.com/
de site is nog niet helemaal af.
vind het wel raar dat ik zonder de link aan 1 iemand te delen al een reactie krijg, maar we leuk haha
Dani schreef:Ik heb een blog geschreven met 50 websites waar je gratis foto's vanaf kunt halen: http://daniellekelder.nl/50-websites-gratis-foto Er staan er ook twee tussen specifiek met voedselfoto's, trouwens. De foto's van die sites kan je allemaal gebruiken, een hoop zelfs zonder bronvermelding. Of je kan eigen foto's maken, zeker als je over eten blogt is dat leuk want dan heb je gelijk een excuus om het te maken
_Dominique schreef:Mijn post over het bezoek aan het Elephant Nature Park staat online.
https://dominiquekaffa.wordpress.com/20 ... le-giants/
HippoLogic schreef:Vandaag meer een filosofische blog:+R solutions in an -R enviroment
Geen advies vandaag.
Ik ben ook dol op stats.... Vooral omdat ze in een goede stijgende lijn gaan.Meer dan 3.400 mensen krijgen nu 2x/week mijn blog per e-mail en dan heb ik nog zo'n 90 WP followers, een tiental op bloglovin' en een tiental op Tumblr. Plus dus nog mijn dagelijkse bezoekers, want die e-mails worden niet meegenomen in de stats.
HippoLogic schreef:Instant articles? Ik heb er niet van gehoord, is dat op FB?
HippoLogic schreef:Wat een leuke trailer, Stephanie!
Stephanie schreef:Tijdens het monteren van de video's kwam ik erachter, dat ik iets meer moet spelen met camerastand. Filmen doe ik wel vaker (ook voor werk) maar 'stand up' is echt nieuw voor mij, vooral als ik alleen ben en geen hulp heb met de camera positionering, allemaal leermomenten.
Als jullie benieuwd zijn naar mijn kanaal: check mijn onderschrift.
HippoLogic schreef:Stephanie schreef:Tijdens het monteren van de video's kwam ik erachter, dat ik iets meer moet spelen met camerastand. Filmen doe ik wel vaker (ook voor werk) maar 'stand up' is echt nieuw voor mij, vooral als ik alleen ben en geen hulp heb met de camera positionering, allemaal leermomenten.
Als jullie benieuwd zijn naar mijn kanaal: check mijn onderschrift.
Heb je zin om je videos ook in de FB groep te promoten? Het zou leuk zijn als dee groep (ik heb hem over genomen) ook echt gaat groeien met info videos
https://www.facebook.com/groups/614554242023195/
happypaardje schreef:Nouja, wat is het? Wat kun je er mee, en waarom zou je het willen?
happypaardje schreef:Ahaa, dus eigenlijk verplaats je je blog dan een beetje naar facebook?
Opzich zie ik zeker de voordelen van hoe je er meer publiciteit enzo mee krijgt, maar ik heb bezoekers geloof ik toch liever op mijn site, zodat je daar ook weer kunnen doorklikken.
Yvettee schreef:Stephanie, Je trailer is erg mooi geëdit!
En mijn aller eerste vlog staat nu ook online! Ik vond het echt suuuper leuk om te filmen en vooral ook om te editten! Dus ik ga het zeker vaker doen. Natuurlijk moet ik nog een hoop leren, dus als jullie verbeterpuntjes zien hoor ik die heel erg graag!
Yv fotografeert | Achter de schermen bij een super toffe fotoshoot!
Emmaa_ schreef:Instant articles vind ik een stuk prettiger lezen vanaf mijn telefoon dan gewone artikelen die ik via Facebook open, maar voor mijn eigen site zou ik er niet zo heel snel voor kiezen denk ik. Zou de traffic wel 'missen'.