Daar had ik toen nog niet aan gedacht... In het begin dacht ik dat dat alleen kon als je op je paard zat. Ben mijn paard ook kwijt geweest bij die queeste met die eekhoorntjes (?) bij het hek van GHV. Heb me toen ook een ongeluk gezocht naar mijn paard voordat ik me op liet halen
kan je eigenlijk iets met een pony behalve die race bij pony point? want anders koop ik wel een paard. Ik zit nu bijna op level 13 en nog altijd geen toegang tot de harvest counties
ik heb de schat gevonden yay lol ben net level 11 geworden gaat lekker zo, wil toch de fries kopen maar heb te weinig sc dus moet ik maar ff wachtten daarmee. en ben ook benieuwd naar de arab hoop dat die lange manen en staart heeft daar hou ik nl van..
Ik ben ook nog niet geweest, maar heb stalhulp Net een spelletje woordzoeker gedaan met mijn vriend en stiefzoontje. Was leuk, tot stiefzoontje alles over tafel gooide
ik heb het spel sinds een week maar moet je om nieuwe paarden te kopen/verder te komen egt geld betalen?? ik wil het wel heel graag!! ik heb nu helemaal geen doelen meer en dat word saai haha ik ben van level 4 en mijn paard 5 of 6 geloof ik doei doei
en ik heb op youtube een paar filmpjes gezien van LOPENDE paarden zonder ruiter bij mij looptie niet hoe moet dat??? en voer is zo duur ik heb bijna geen munten meer door alleeen al voer... hoe krijg ik voer of veeeel geld voor voer