Als een van jullie een net mailtje opmaakt, zal ik het naar het hele team toe sturen Heb net even getest, en je krijgt een berichtje in je mailbox dat je een nieuw bericht op whatpulse hebt, dus op die manier moet het aankomen denk ik
Je hebt je een tijd geleden aangemeld bij het bokt.nl team van whatpulse, nu heb je al een tijdje niet gepulst, heb je zin om weer volop mee te pulsen?
M.V.G.
Zoiets?
Ariebombarie
Geplaatst: 29-06-11 13:44
PureSylk schreef:
Moet het niet wat uitgebreider? Dat we ons afvragen of ze het hele programma hebben verwijderd, of dat ze ons gewoon vergeten zijn ofzo?
nee hoor, gewoon recht op het doel afgaan! pulsen!
Optiwolk
Geplaatst: 29-06-11 13:45
Weetniet? Kan natuurlijk.
Eehm Wij vroegen ons af of u het Whatpulse-programma verwijderd hebt, dan wel gestopt bent met pulsen? Het zou ons héél wat vooruit helpen in onze statiestieken indien u openstaande keys en clicks pulst. Wenst u géén lid meer te zijn, gelieve dit te melden
of hoe ze het kunnen oplossen?
RelarDevi
Geplaatst: 29-06-11 13:46
Alleen vragen voldoet niet Een kleine uitleg/motivatie erbij is wel zo handig
Goedendag lid van Bokt-team,
De doel bij WhatPulse is om zo veel mogelijk te pulsen en omhoog te komen in de ranking. Dat kan alleen als je ook meedoet, hoe meer keys hoe hoger wij in de ranking komen. Doe je ook gezellig mee? Kijk anders ook even in onze WP topic op bokt; [LN] Whatpulse 2! Typ je ook mee?
Groetjes Bokt-team.
Ofzoiets
PureSylk
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-11 13:47
Overigens krijg alle actieve leden het mailtje ook he Maar jullie moeten dat maar gewoon negeren
Murthul
Geplaatst: 29-06-11 13:47
nee, want ze hebben het ooit gedownload en gebruikt.. dus ik denk dat je beter kan vragen of ze weer mee komen doen, omdat we ze missen?