Ss doet het bij mij niet , als ik op de site kom zegt tie : The website is currently down. please visit us on Facebook for updated information --------- wie heeft dit nog meer ?
Dank jullie wel! Hij is nog niet weg hoor, ik laat hem nog genieten van de laatste weekjes. Zo laat ik hem nog genieten op het land en ga ik nog een keer lekker met hem wandelen.
Dat is wel lekker , samen afscheid van elkaar nemen
marijkje1990
Geplaatst: 11-12-13 20:39
Cerera schreef:
Ach jeetje Marijke. Gecondoleerd. Wat is er nou precies aan de hand?
Hij is kreupel aan 3 benen ,waarvan 1 eigenlijk altijd terug komt door een sesambeen breuk.Hierbij zou hij niet geholpen kunnen worden, DA gaf hem weinig kans. Hij heeft een AV-blok 2e graad en waarschijnlijk nierstenen. Verder is hij er zelfs even niet bij met zijn hoofd of zakt hij door zijn benen, heb besloten dat niet verder te onderzoeken. Voor een 5 jarige paard is hij ook te sloom, ongelukkig en hij is ook nog eens bleek
@Takkie_muis: ja het is moeilijk, maar wel fijn dat er naar toe geleefd kan worden
heel veel sterkte marijkje damn wat moet dat vreselijk zijn. ik heb dit jaar zelf een 8 jarige pony in moeten laten slapen ik heb er nog nachtmerries van wat een vreselijke beslissing is dat zeg... voor het verhaal zie onderschrift
Zeeuwtje68
Geplaatst: 12-12-13 20:52
Mijn Andalusiers wit en een buckskin kleur btw dit is mijn 4 en laatste paard, heb nog 1 pony maar ik vind het wel zat zo lol en hier de hele stal