hoe reageerde ze ? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hoe reageerde ze ? 
Toeval bestaat niet... 

Dioxide schreef:Voor het eerst kaartjes naar Frankrijk en de UK mogen sturen dit keer, en nog een andere naar Finland (goh, haha). Ben benieuwd wanneer ik zelf weer iets op de mat krijgt, het ligt even stil hier volgensmij.
Mijn kaartjes naar IJsland en Bulgarije zijn trouwens expired, best jammer.
1 naar Finland en 1 naar de USA
Flew schreef:Ik mag voor het eerst naar Amerika. Ik heb echter geen postzegels voor buiten Europa. Kan ik er nu 1 voor binnen europa opplakken en deze dan aanvullen met Nederlandse postzegels?

KimH schreef:Ik heb geen idee, maar ik denk als je het aanvult tot de 92 ct dat het wel kan hoor
Yellowfish schreef:Dioxide schreef:Voor het eerst kaartjes naar Frankrijk en de UK mogen sturen dit keer, en nog een andere naar Finland (goh, haha). Ben benieuwd wanneer ik zelf weer iets op de mat krijgt, het ligt even stil hier volgensmij.
Mijn kaartjes naar IJsland en Bulgarije zijn trouwens expired, best jammer.
Wanneer worden kaartjes expired?
Ik heb vandaag ook maar weer even 2 kaartjes verzonden1 naar Finland en 1 naar de USA
Daarna kunnen ze nog wel geregistreerd worden overigens.
Winegum schreef:Dit lijkt me heel leuk om met mee te doen![]()
Maar moet je dan speciale postzegels voor naar het buitenland en intercontinentaal halen bij het postkantoor?
En wat voor kaarten versturen jullie meestal, iets specifieks uit Nederland of de streek waar je vandaan komt?
En het zal vast niet erg zijn als je Engels niet op en top is he?
Je kunt voor intercontinentale post ook 2x een €0,44 en 1x €0,05 cent postzegels gebruiken (of 1x €0,88 + 1x €0,05), maar dan ben je snel door je velletjes heen. Zelf haal ik altijd de "normale" postzegels voor naar Europa en intercontinentaal.
1 uit de USA en 1 uit Brazilie !
Evelli schreef:heb kaartje uit finland gekregen