Wil echt zo graag lid worden, 't lijkt me zo'n vet spel!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoreV schreef:Liesjegirl9: Niet aanvallend bedoelt, maar, weet jij wel iets van HTML? Dat is de basis van elke site, je hebt sites waar je sites op kunt bouwen, heel handig en snel; zoals groups en kindertent enzovoort. Pandela is een iets moeilijkere host, zoals eccentrix, 1asphost etc. Hier moet je zelf je script gaan schrijven en dat eist enige ervaring. Zoek eens een paar lesjes op voor HTML, want het is voor sommige niet echt simpel om alles hier te gaan uitleggen.
En ik denk trouwens niet dat Bernardo hier haar login-script gaat plaatsen. Zo'n dingen moet je zelf uitzoeken, 'k heb lang geprobeert om in PHP een login te maken, maar tevergeefs. En dat te weten dat ik al ongeveer 3 jaar bezig ben met HTML en neem een jaartje met PHP en ASP.
Cygnus schreef:wrom al deze spelletjes...
kom over een paar weken gewoon naar www.hetpaardenspel.nl
(we zullen bekend maken wanneer het open gaat)
ChantiieY schreef:Liesjegirl9; Clubs is geen HTML.Althans, je gebruikt er geen HTML omdat je net als bij bijvoorbeeld Groups gewoon alles kan typen. Plaatjes etc. zie je meteen staan.
rakkertje13 schreef:Cygnus schreef:wrom al deze spelletjes...
kom over een paar weken gewoon naar www.hetpaardenspel.nl
(we zullen bekend maken wanneer het open gaat)
Nou zeg
Dus omdat het paardenspel.nl bestaat moeten al die andere spellen maar dicht...![]()
Bernardo schreef:Oké ... Bernardo = een HIJ ... want ik ben Bernardo ...:S
En verder, nee natuurlijk ga ik hier het login script niet plaatstenik hoef geen op hackers op hetpaardenspel.nl
En je zou ook niks hebben aan die scriptjes... want we halen alles uit de database.
pipolover schreef:Jammer dat er reclame zit op Geocities, het is namelijk volgens mij wel een goede host.!