mutsiii schreef:Iemand een ster arabier hengst beschikbaar? Liefst in schimmel of andere leuke kleur.
https://www.horsereality.nl/horses/5957 ... -notorioso
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mutsiii schreef:Iemand een ster arabier hengst beschikbaar? Liefst in schimmel of andere leuke kleur.

Zo voorkom je een overschot ook weer voor een beetje. Killyenn schreef:Balen, fokken is voor mij het leukste onderdeel van het spel en om dat dan als 'oplossing' te gebruiken voor problemen die veel eerder opgelost hadden moeten worden, mwah. Ben benieuwd hoeveel er doodgeboren gaan worden.
mijn eerste veulens moeten wel levend op de wereld komen
karlli schreef:Killyenn schreef:Balen, fokken is voor mij het leukste onderdeel van het spel en om dat dan als 'oplossing' te gebruiken voor problemen die veel eerder opgelost hadden moeten worden, mwah. Ben benieuwd hoeveel er doodgeboren gaan worden.
Het is een fout, en er wordt gewerkt om het op te lossen, voor .com hoopt ze dit dit weekend nog voor elkaar te krijgen, heeft dus niks te maken met een eventuele oplossing voor andere problemen
Killyenn schreef:karlli schreef:
Het is een fout, en er wordt gewerkt om het op te lossen, voor .com hoopt ze dit dit weekend nog voor elkaar te krijgen, heeft dus niks te maken met een eventuele oplossing voor andere problemen
In een bericht wat hierboven werd geplaatst zegt ze de al bestaande dode veulens niet op te lossen omdat het handig uitkomt als oplossing tegen het paarden overschot.