Binnenkort veel nieuws want heb 2 dagen een ticket geboekt naar indonesie (vlieg de 18e). Dus daar heb ik veel over te vertellen de komende tijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HippoLogic schreef:Welkom SnowBall. Ik kan je helaas niet helpen. IK heb wel een nikon coolpix maar ouder. Hij is klein en compact, maar 1x gevallen en daarbij is de body beschadigd (en open gegaan) viel niet onder garantie. Daardoor komt de flitser ook niet meer goed omhoog en na anderhalf jaar gaat het lensklepje soms maar half open, heel irritant. Ben helemaal niet tevreden over de nikon wat dat betreft en had echt veel beter verwacht. De kwaliteit is verder goed. Die jij hebt uitgezocht lijkt me heel handig met zo'n zelf-film klepje.
Maureen95 schreef:Ik heb ook een Nikon Coolpix S9900 en dat vind ik een fijne camera! Ik gebruik hem niet bizar veel maar tot nu toe werkt hij erg goed en zijn er geen nadelen. Ook vind ik het erg fijn dat hij erg ver in kan zoomen.
Furrow schreef:Ik ben sinds kort begonnen met bloggen, ik merk dat ik veel lezers trek maar weinig blijvers.
Furrow schreef:Ik ben sinds kort begonnen met bloggen, ik merk dat ik veel lezers trek maar weinig blijvers.
happypaardje schreef:Leuke blogs komen er weer voorbij!
Het is op mijn blog even wat stil geweest. Door een andere spoedklus bleef posts schrijven er even wat bij, maar dat is aangeleverd, dus nu heb ik weer tijd om voor mezelf te schrijven.
Vandaag heb ik een stuk over het populariseren van natuur. Er zijn de laatste tijd zo ontzettend veel activiteiten in en om natuurgebieden, terwijl de natuur daar zelf erg onder lijdt. Ik vind het een erg slechte ontwikkeling, en wilde er nu toch echt wat over schrijven.
Nature as an amusement park?