Klopt Jans, ik had op school met mijn thuislaptop ook steeds problemen. Is het geen optie van de keys te verzamelen en handmatig te pulsen als je zonder proxy's kan werken?
Hoera, 10.000.000!
Anoniem
Geplaatst: 21-05-14 12:08
Handmatig pulsen doet hij ook niet.. hij raakt echt helemaal van slag met al die proxy's Zal hem nu eens opnieuw installeren, en dan geen proxy en handmatig pulsen. Gewoon echt een hele nieuwe download.
Help me morgen ff herinneren, daarbij kan ik je helpen want dat probleem had ik eerst ook. Als je minder geduldig bent, zou je ook op het WhatPulse-forum even mijn topic kunnen opzoeken. Daar heet ik ook gewoon "[***]" en iemand heeft me daar geholpen dit probleem te verhelpen.
Ik doe ook mee Vind het wel leuk om zo is een overzichtje te hebben van hoeveel ik eigenlijk wel niet typ/klik, zit toch al belachelijk veel op mijn laptop
Mijne pulst wel, maar erg traag. Hij staat vaak al op 100/150 keys voorbij de autopulse als ik melding krijg "Pulse succeeded" (of wat er ook staat). Dan gaan er wel precies de hoeveelheid van de autopulse weg en blijven die 100/150 die ik er al voorbij zat gewoon staan. Beetje vaag maar goed, hij doet het, en dat is dus prima.
Heeft iemand enig idee waarom mijn WP niet meer automatisch pulst? Had hem op 20k staan, maar toen een keer geen internet, dus hij pulste niet.. Nu heb ik hem steeds hoger staan, maar hij pakt hem niet..
Bij mij pulst hij echt nooit vanzelf Ik had het aantal veranderd naar 1000 maar als ik dan terug kijk dan staat het gewoon weer op het standaard? Het programma sluit zichzelf ook gewoon af. Werkt toch niet helemaal goed
heb op m'n laptop ook een paar keer probolemen gehad. Weet eigenlijk niet waaraan het lag, ik zou denken aan het feit dat ik zelden/nooit afsluit... Maar op m'n werk wordt er braaf gepulst op een vast tijdstip (wel een oudere versie denk ik)
Nayomie
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-14 12:16
Hoe gaat het met onze Whatpulsers?
Hier gaan de statjes goed hoor. Keys: plek 77 Clicks: 99 Uptime: 31