Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShamalArabs schreef:stipje, heel interessant onderwerp, wil het ff volgen
liesjeB schreef:ShamalArabs schreef:stipje, heel interessant onderwerp, wil het ff volgen
wat valt er te volgen de lol of de waarheid vind het heelemaal niet interessant me kaar af te blaffen of niet te kunnen zeggen wat je menning is volgens mij leven we in N.L / waar we dat KUNNEN zeggen niet ? gaat allemaal zeer achterbaks mijn iedeee laat iedereen in zijn waarde en durf elkaar te zeggen wat een mooie merrie of hengst zij of hij heeft.
Lara_Silver schreef:Hier kan ik enkel dit op zeggen: groei toch eens op. Ik dacht eerst dat je aan het grappen was maar blijkbaar ben je gewoon zo kinderachtig.
Als jij er niet tegen kunt dat jou favourite hengsten kritiek krijgen post hier dan niet meer. Niet iedere vind dezelfde paarden mooi, en het is absoluut hun volste recht. Vrijheid van mening heet dat. Dan hoef jij niet als een klein kind te gaan zitten tieren omdat jou paardendroom doorprikt wordt.
Kom eens uit je arabierendroomwereld en stap in de echte, leer dat niet alles wat jij vind klakkeloos wordt overgenomen maar dat mensen een eigen smaak en mening hebben en leer dit te accepteren. Nu kom je in ieder geval over als een klein jengelend kind waarvan net het beentje van haar speelgoedpaard is afgebroken.
CtjeLief schreef:voor mij is Pianissima tot nu toe onovertroffen.. mooiste merrie die ik in mijn leven heb mogen aanschouwen.. En inderdaad Vrouwelijke Elegantie ten top: daar ga ik HELEMAAL in mee..
en ik heb moeite me voor te stellen dat je zo'n paardje niet mooi kan vinden.. zo'n warme lieve uitstraling heeft ze, als een lief mooi meisje.. Wow.. ik raak niet uitgepraat over deze merrie! Ik vind haar ondanks haar 'extreme' uiterlijk niet 'extreem' overkomen, ze is in mijn ogen heel natuurlijk.. kan het moeilijk uitleggen..
peterinaj schreef:![]()
![]()
ja 'penny-talk'
Ik zoek zelf een arabiertje maar door dit soort opmerkingen en pbtjes die je krijgt zou je er gelijk mee kappen,wat een haat en nijt zeg BAH
en wat een hoogmoed zeg hebben bepaalde mensen!
peterinaj schreef:Lara_Silver schreef:Hier kan ik enkel dit op zeggen: groei toch eens op. Ik dacht eerst dat je aan het grappen was maar blijkbaar ben je gewoon zo kinderachtig.
Als jij er niet tegen kunt dat jou favourite hengsten kritiek krijgen post hier dan niet meer. Niet iedere vind dezelfde paarden mooi, en het is absoluut hun volste recht. Vrijheid van mening heet dat. Dan hoef jij niet als een klein kind te gaan zitten tieren omdat jou paardendroom doorprikt wordt.
Kom eens uit je arabierendroomwereld en stap in de echte, leer dat niet alles wat jij vind klakkeloos wordt overgenomen maar dat mensen een eigen smaak en mening hebben en leer dit te accepteren. Nu kom je in ieder geval over als een klein jengelend kind waarvan net het beentje van haar speelgoedpaard is afgebroken.![]()
![]()
ja 'penny-talk'
Ik zoek zelf een arabiertje maar door dit soort opmerkingen en pbtjes die je krijgt zou je er gelijk mee kappen,wat een haat en nijt zeg BAH
sherif schreef:Peterinaj@ verbeter de wereld en begin bij jezelf...het is nl niet gepast en ronduit onbeschoft om via de pb paarden af te kraken die je uberhaupt niet eens kent...(dat zal je wel weer ingefluisterd zijn door de "echte" kenners.)
peterinaj schreef:sherif schreef:Peterinaj@ verbeter de wereld en begin bij jezelf...het is nl niet gepast en ronduit onbeschoft om via de pb paarden af te kraken die je uberhaupt niet eens kent...(dat zal je wel weer ingefluisterd zijn door de "echte" kenners.)
op mijn zoektocht naar een arabische volbloed merrie ben ik zeker bij kenners op bezoek geweest door heel nederland. Overal kreeg ik "hetzelfde verhaal" te horen, dat is toch wel frappant. Daarbij heb ik geen paarden afgekraakt, ik heb alleen doorgegeven wat ik van de 'echte kenners' te horen heb gekregen, niet meer en niet minder.Maak je toch niet zo druk, als jij er maar gelukkig mee bent, toch?
Vanmiddag ga ik nog weer naar een 4 jr merrie kijken, ben benieuwd !
Zahlina schreef:Een ieder wordt blij van het zien van zijn eigen paarden, ik leef ook tussen mijn eigen droompaarden in en wat een andere ervan vind kan mij eigenlijk niet zoveel schelen.
Heb geen last van stalblindheid, kan alle min en pluspunten zo opnoemen van mijn monsters maar het zijn wel de paarden waar ik zelf voor heb gekozen.
Dat de ene een grote deuk belangrijk vind en de andere veel bone en nog een andere een plak kruis mag de pret niet deren, we zijn allemaal verliefd geworden op het Arabische Volbloed paard en wat een geluk hebben we dat ze in zoveel verschillende vormen voorkomen.
peterinaj schreef:Lara_Silver schreef:Hier kan ik enkel dit op zeggen: groei toch eens op. Ik dacht eerst dat je aan het grappen was maar blijkbaar ben je gewoon zo kinderachtig.
Kom eens uit je arabierendroomwereld en stap in de echte, leer dat niet alles wat jij vind klakkeloos wordt overgenomen maar dat mensen een eigen smaak en mening hebben en leer dit te accepteren. Nu kom je in ieder geval over als een klein jengelend kind waarvan net het beentje van haar speelgoedpaard is afgebroken.![]()
![]()
ja 'penny-talk'
_Robyn_ schreef:Sh rembrand
http://www.youtube.com/watch?v=kl-t_cn3 ... re=related
Marhaabah
http://www.youtube.com/watch?v=ks3N1Dqwblc
dat waren wel de paarden die ik geweldig vind
liesjeB schreef:missfcdb schreef:Gaat niet om nu.
Het gaat om wat der de hele tijd gebeurd en het hoeft niet in de topic te staan het kan ook over de bp gaan maar daar heeft niet iedereen iets mee te maken.
ik ben gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou missfcdb hoe je reageerd doen aleen penny meisjes meisjes van 1 jaar of 15 a 16 jaar !
en Isabel zij niks verkeerd dat Pladykt en Basgier geen mooie paarden zijn ze wil aleen zeggen dat er meer mooie paarden zijn in N.L ,"" je zou je niet zo op moeten (laten) fokken dat is reageren als eendat Pladykt en Basgier geen mooie paarden zijn.
en welkom in de wereld van de arabieren
peterinaj schreef:sherif schreef:Peterinaj@ verbeter de wereld en begin bij jezelf...het is nl niet gepast en ronduit onbeschoft om via de pb paarden af te kraken die je uberhaupt niet eens kent...(dat zal je wel weer ingefluisterd zijn door de "echte" kenners.)
op mijn zoektocht naar een arabische volbloed merrie ben ik zeker bij kenners op bezoek geweest door heel nederland. Overal kreeg ik "hetzelfde verhaal" te horen, dat is toch wel frappant. Daarbij heb ik geen paarden afgekraakt, ik heb alleen doorgegeven wat ik van de 'echte kenners' te horen heb gekregen, niet meer en niet minder.Maak je toch niet zo druk, als jij er maar gelukkig mee bent, toch?
Vanmiddag ga ik nog weer naar een 4 jr merrie kijken, ben benieuwd !