Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

boeflover schreef:met het nieuwe trainingen gaan xp inderdaad wel erg hard. wat een verschil!
zou van mij nog ietsje langzamer mogen, vooral het vullen van de balkjes. een uur op buitenrit en één balkje is al 100%. zo heb je over 2-3 weken alles op grand prix lopen?
Piekosjj schreef:Ik zie dat er iemand een dubbel dun Mustang zoekt. Ik heb evt een merrie voor je als je wilt. Ik doe toch niks meer met m'n NL paarden dat ze allemaal wel weg mogen voor een ok bod. Meeste merries zijn drachtig en allemaal kans op leuke kleurtjes; uhttps://www.horsereality.nl/user/Aquintis
Janine1990 schreef:boeflover schreef:met het nieuwe trainingen gaan xp inderdaad wel erg hard. wat een verschil!
zou van mij nog ietsje langzamer mogen, vooral het vullen van de balkjes. een uur op buitenrit en één balkje is al 100%. zo heb je over 2-3 weken alles op grand prix lopen?
Hoe dan?![]()
Zo snel komt de energie niet terug
boeflover schreef:je hebt gelijk. 8 oefeningen x 9 levels.. in theorie kun je volgens mij 2x klikken als je 100% energie gebruikt; dus dat is dan 36 dagen.
valt me nog mee
Volgende week vrijdag krijg ik de sleutel van mijn huis. Dus klussen... En af en toe maar even een klein beetje klikken hier
Janine1990 schreef:KittyDylan schreef:Oef ik wacht al de hele dag op 2 veulens. Eigenwijze merries...![]()
Welke?
Die van mij duurt gewoon de volle 17 dagen zag ik