Is er bekend of er nog meer wildparken open zijn en wat voor rassen je daar krijgt? De wildpark in Asia is niet open.
Jorex
Geplaatst: 19-02-17 22:24
Hij laadt alleen de foundation niet en de rest allemaal wel en het wildparc is gesloten. Dus tja als iemand mij tijdelijk een paard wil doneren? North America is dicht en ik zit op NL server.
Marcella
Geplaatst: 19-02-17 22:30
Dan hebben ze blijkbaar maar gedurende de problemen dus wildparken dicht gegooid, want noord-amerika was gisteren avond nog open.
Heb een mustang hengst veulen te koop staan voor 5000. Markt werkt alleen geloof ik nog niet moet je via profiel doen geloof ik.
Ik ben niet geïnteresseerd in je veulen, sorry. Ik zat net in de foundation breeder, maar ik kon niet kiezen en toen was opeens de hele pagina aanklikbaar, dus tja. Nu maar weer aan het laden. Ik zit eraan te denken om oldenburgers te gaan fokken.
Ik weet letterlijk niet wat ik nu moet gaan doen, dus ik ga maar een hengst erbij kopen. Kost verouderen dan standaard geld? Ik laat ze de komende dagen toch nog normaal opgroeien hoor, moet het eerst maar eens snappen. Ik kan haar niet eens voeren enzo en weet ook niet wat ik moet doen nu.
Marcella
Geplaatst: 19-02-17 22:57
Kost de blauwe ronde dingen en als ik het goed heb begrepen 2 voor een half jaar.
Zag trouwens dat er nu ook een beginners uitleg is. Handig scheeld ons weer uitleggen
Jorex
Geplaatst: 19-02-17 23:05
Nienke, die is Zwart met cream= smokey black en heeft een vosgen verborgen achter zijn zwart gen zitten.
Mijne is EE, ik wilde vos oldenburgers gaan fokken.
Ik zie geen beginnersuitleg?
Marcella
Geplaatst: 19-02-17 23:08
Heb een QH hengst met 1x cream ben er super blij mee in ieder geval. En de 2 andere donkere merries zijn volgens mij seal brown en nog een knappe vos merrie.
Die is wel mooi ja. Ik ben net een bonte misgelopen kennelijk. Probeer nog steeds weer in de foundation te komen om ook een hengst te kopen. Snap er voor de rest nog weinig van. Maar ben morgen de hele dag vrij.