Mijn verhaal voor vandaag :
https://lauraschrijftblog.wordpress.com ... -tastbaar/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Eva, je mag me wel een PB sturen, ik praat dat niet graag openbaar over.![]()
Welkom Marit! Je kunt verdienen door campagnes te doen voor bedrijven, door sponsoring en door advertentie inkomsten.
Ik heb weer op jullie blogs gereageerd! Eva, Londen met kerst ziet er echt geweldig uit!!
Ik heb vandaag swatches van een perfecte nude lak, voor mijn huidskleur dan hè. essence I'm Lost in You.
Tazzey schreef:Eva, je mag me wel een PB sturen, ik praat dat niet graag openbaar over.![]()
Welkom Marit! Je kunt verdienen door campagnes te doen voor bedrijven, door sponsoring en door advertentie inkomsten.
Ik heb weer op jullie blogs gereageerd! Eva, Londen met kerst ziet er echt geweldig uit!!
Ik heb vandaag swatches van een perfecte nude lak, voor mijn huidskleur dan hè. essence I'm Lost in You.
Lau schreef:Tazzey schreef:Eva, je mag me wel een PB sturen, ik praat dat niet graag openbaar over.![]()
Als ik bij jou wil reageren krijg ik deze melding :
[ [url=m/j3SquC.png]Afbeelding[/url] ]
Tazzey schreef:Jans, die vind ik zelf echt verschrikkelijk en heb op een andere blog enorm veel klachten gekregen hierop dat ik dat op deze blog niet wil doen, wel bedankt voor het meedenken!Ik moet gewoon even kijken. Misschien dat ik zelf wel iets in elkaar zet. Op zich werkt het met de sommen wel maar ze moeten niet nodeloos ingewikkeld worden.
miszeva schreef:Welke bloggers zijn hier ZZPer? Ik begin nu toch wat geld te verdienen met bloggen en moet me maar gaan inschijven bij de KVK...
__Sannne schreef:Wat tof van je boek Yasmine!
https://littleredelephantblog.wordpress.com/2015/11/28/op-naar-nieuw-zeeland/
Nieuwe blogpost gemaakt over mijn vliegreis naar NZ.