283 alleen vaak weet ik gewoon echt niet meer wat ik moet maken haha, probeer het eigenlijk zonder te veel hints te doen, alhoewel ik papier en zon toch ff in het topic heb opgezocht aangezien ik die nog steeds niet had
Ik heb er nu 143 en ik MOET een eenhoorn hebben maar geen idee hoe (Stiekem toch 2 opgezocht maar daar blijft t bij )
BeSen hier de eenhoorn:Spoiler: Double Rainbow + HorseDouble Rainbow + LifeRainbow + HorseRainbow + Life
xniieeenke schreef:BeSen hier de eenhoorn:Spoiler: Double Rainbow + HorseDouble Rainbow + LifeRainbow + HorseRainbow + LifeDankjee (En nu verbied ik mezelf om spoilers aan te klikken )
xniieeenke schreef:BeSen hier de eenhoorn:Spoiler: Double Rainbow + HorseDouble Rainbow + LifeRainbow + HorseRainbow + LifeHoe krijg je Rainbow??
xniieeenke schreef:BeSen hier de eenhoorn:Spoiler: Double Rainbow + HorseDouble Rainbow + LifeRainbow + HorseRainbow + LifeSpoiler: En als je Horse + Sky doet krijg je een pegasus
Laat maar zitten heb ondertussen eenhoorn en PegasusSpoiler: Pegasus maak je door vogel en eenhoorn te mengen
Kanji91 schreef:xniieeenke schreef:BeSen hier de eenhoorn:Spoiler: Double Rainbow + HorseDouble Rainbow + LifeRainbow + HorseRainbow + LifeSpoiler: En als je Horse + Sky doet krijg je een pegasusverdorie je bent me voor Ik heb er ondertussen 96