Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hoef je gelukkig niet ooit nog eens overnieuw te beginnen en lekker doorspelen
linnie050 schreef:Ik ben gisteravond begonnen!
Alles goed ontvangen.
Wat mij alleen niet zo duidelijk was is of alle lessen helpen om niveau 8 te halen of dat bv alleen de korte lessen daarvoor zijn.
Ik ben door mijn geld heen maar krijg vanavond weer loon.
Hoop dat niveau 8 dan gehaald is.
Krijg je ook geld mee, kan je daarna weer verder trainen. Alle lessen helpen mee om niveau 8 te halen, bij de ene verdien je weer wat meer xp dan bij de ander. soloro schreef:linnie050 schreef:Ik ben gisteravond begonnen!
Alles goed ontvangen.
Wat mij alleen niet zo duidelijk was is of alle lessen helpen om niveau 8 te halen of dat bv alleen de korte lessen daarvoor zijn.
Ik ben door mijn geld heen maar krijg vanavond weer loon.
Hoop dat niveau 8 dan gehaald is.
Je kan ook quiz doen en stad bezemenKrijg je ook geld mee, kan je daarna weer verder trainen. Alle lessen helpen mee om niveau 8 te halen, bij de ene verdien je weer wat meer xp dan bij de ander.
amado7 schreef:soloro schreef:
Je kan ook quiz doen en stad bezemenKrijg je ook geld mee, kan je daarna weer verder trainen. Alle lessen helpen mee om niveau 8 te halen, bij de ene verdien je weer wat meer xp dan bij de ander.
Krijg je bij de meest dure les (Half gevorderd, 10 m voor 10 munten) ook de meeste xp?
Daar ga ik het antwoord niet van verklappen
Dus mijn tip is houdt bij wat je ervaring is. Doe een bepaalde les en kijk hoeveel ervaring erbij komt.