Welkom Soul, en als je een beetje typt zit je zo aan 2000 keys hoor
Op een beetje redelijke dag kom ik ook op 30/40/50.000 keys, nog weinig extremen gehad. Alleen ook geregeld dagen dat ik bijna niet achter de pc zit helaas. Dan kom ik amper tot de 10
@Steffiiy: dat hoeft in principe niet. Als jij het programmaatje op je werk installeert dan moet je de eerste keer je aanmelden, en kan je gewoon de computer kiezen die je al hebt aangemeld.
Een nieuwe computer kan je toevoegen door online naar je account te gaan en daar een nieuwe computer aan te melden. Als jij je inlogt op de internetpagina dan kan je kiezen voor 'computers' en vrij simpel een nieuwe computernaam toevoegen.
Bij mij verscheelt het heel erg! Maar pulse nogal snel, ben altijd bang voor een invalid token, maar asl ik niet oplet en doortyp zit ik zo aan de 30.000
danku allen! ik zit nu ff 2uurtjes op school , quote van ander topic : woo laatste 4uur uitval, en de eerste 2uur, zit nu voor 2uur op school, net ff om 8uur tot 10 in de sportschool gedoken en nu lekker moe en heigend(slechhttt ) in de klas de laatste 2uurtjes doorzitten dan WEEEKEENDDD ...DRINKEEEE
Oké, help. Ik ben m'n W'tje kwijt. Dacht dat WP niet aan stond, maar als ik het opzoek en op wil starten, zegt hij; "WhatPulse is already running." Iemand tips?