Ik heb mijn eerste 15clicks al gestuurd Zodra ik ze stuur, via mijn taakbalk, komen ze dan automatisch bij het boktteam?
Douce
Geplaatst: 21-12-10 20:53
LynnDenise schreef:
Hij telt ze niet? Dat moet dan aan je pc liggen niet aan je internet.
Een combinatie van Doordat mijn internet zit te kloten, loopt what pulse al vast voordat ik er maar iets mee heb gedaan, waarna hij zichzelf afsluit, nja of ik moet hem open laten en dan blijft hij error geven.
Jeutje Jans... Ik ben al weken/maanden bezig (2 maand denk ik nu) en zit op 148.000 clicks... Werk ook met computers (goh ) maar ben meer van de keyboard shortcuts geloof ik
Ik ga als een bezetene.. ben nu een week bezig denk ik? Anderhalve week.. en 247.305 clicks..
ik typ gewoon meer als jij en dacht dat jij veel typte
Natalie1993
Geplaatst: 26-12-10 00:28
Ik heb me ook aangemeld. Interessant om te zien hoeveel je typt/klikt zeg! Dat online competitie gedoe heb ik nog niet bekeken, wellicht dat ik dat later doe.
Ik klik overigens echt te vaak. Alles wat ik lees selecteer ik met de muis enzo, zit nu na 2 minuten al op meer dan 200 clicks.
BAH! Gisteren moest ik m'n computer uit het niets zomaar uitzetten [hij reageerde niet meer] En nu mag ik met alle keys en clicks en miles die ik opgespaard had OPNIEUW beginnen. Had iets van 450.000 Keys en 500.000 Clicks en iets van 20.00 Miles.