ChantiieY schreef:NuggT; we kunnen eigenlijk net zo goed op 't GU!-forum zelf 'kleppen' in 'kletsen'.Aangezien de mensen die echt willen weten waar 't over gaat, daar ook maar moeten zijn zegmaar.
ja idd dat is veeel handiger
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantiieY schreef:NuggT; we kunnen eigenlijk net zo goed op 't GU!-forum zelf 'kleppen' in 'kletsen'.Aangezien de mensen die echt willen weten waar 't over gaat, daar ook maar moeten zijn zegmaar.
Bijouloveres schreef:Weet er iemand een automatisch, actief paardenspel? Het moet een beetje lijken op dat van Kels (niet bijna hetzelfde hoor, maar ik bedoel met ongeveer zoveel mogelijkheden enz.)
Groetjes!!
Falona schreef:boygirl schreef:www.dreamhorses.nl van n@t@zz (geen bokker-->maar wel heel erg leuk)
Ik ben er te laat bij, mijn spel is hier al genoemd zie ik.
Dit spel heb ik ongeveer 1,5 jaar geleden opgericht met een vriendin van mij, dankzij n@t@zz (en een beetje dankzij clubs) is het nu gigantisch gegroeid en heeft mijn mooiste dromen overtroffen. Wie had ooit gedacht dat het nu zo groot zou zijn.
Het spel heeft nu ongeveer zo'n 120 leden die ieder een eigen stal hebben. Je kan er paarden kopen en verkopen, trainen, wedstrijden rijden, fokken, aan keuringen deelnemen om ook jouw paarden goedgekeurd te krijgen om mee te fokken en nog veel meer. Je moet er gewoon een kijkje nemen om te zien hoe mooi en groots dit spel is opgezet.
Grtz Falona
NuggT schreef:Ik heb ook erg lang moeten wachten voor DH hoor, er zijn heel veel leden dus je zult moeten wachten.
Ik heb al 2x een mailtje naar DH gestuurd dat ze mij af mogen melden, omdat ik toch niks meer aan het spel doe.
Zou zonde zijn als iemand lid is en er toch niet naar omkijkt, terwijl er net zo goed een leuk actief lid voor in de plaats kan komen.
Misschien mag je wel op mijn plaats.
Maar eerst even afwachten of ze mijn mails ontvangen hebben.
NuggT schreef:Ik heb ook erg lang moeten wachten voor DH hoor, er zijn heel veel leden dus je zult moeten wachten.
Ik heb al 2x een mailtje naar DH gestuurd dat ze mij af mogen melden, omdat ik toch niks meer aan het spel doe.
Zou zonde zijn als iemand lid is en er toch niet naar omkijkt, terwijl er net zo goed een leuk actief lid voor in de plaats kan komen.
Misschien mag je wel op mijn plaats.
Maar eerst even afwachten of ze mijn mails ontvangen hebben.
elovesp schreef:
NuggT schreef:Ik ben ook lid van elcalienstables.
Leuk spel en als je mailt word het er zo snel mogelijk opgezet!
Heb tot nu toe geen klachten over het spel.
Bernardo schreef:Hahaha, lees een paar pagina's trug.
HetPaardenspel.nl is gemaakt met MySQL, PHP, HTML en JavaScript
pipolover schreef:Onse site (giddy up!) Staat op www.pandela.com prima host!Maar zo heb je veel meerdere host waar je dat op kan maken
pipolover schreef:Haha nee dat is niet je webadres als het goed is.. (:o weet het eigenlijk niet meer zo goed) Volgens mij niet in ieder geval
Bernardo schreef:Maar de login van Giddy Up hebben jullie niet zelf gemaakt toch. Dat s toch gewoon zo'n service van een bedrijf ofzo.