Hmm ik had al zo'n vermoeden dat mijn whatpulse het niet goed doet.. klaarblijkelijk is er sinds 21 januari al niet meer gepulset..
An error has occurred while communication with the website: Connection refused
Sadira
Geplaatst: 27-02-14 15:27
Hey cool Anouk! Zometeen voer je de ranglijst aan! Ik ben ook nog steeds langzaam maar zeker onderweg, maar 't gaat de laatste tijd weer ietsje trager.
Ik heb me na een lange tijd ook weer aangemeld! Op dit moment natuurlijk laatste maar daar komt hopelijk snel verandering in met een scriptie die geschreven moet worden en interviews die ik moet uittypen!
Anoniem
Geplaatst: 06-04-14 18:46
Mijn whatpulse doet niks meer zal wel met de proxyinstellingen voor mn werk te maken hebben.. maar zowel op werk en thuis pulst hij niet meer..
Maar nog mensen problemen met de auto-pulse? Die doet het hier niet. Manueel pulsen gaat wel.
Anoniem
Geplaatst: 16-04-14 12:28
Ik puls als langer weer manueel, door problemen met internetverbinding hier sloeg de autopulse wel eens in de war en was ik mijn keys dan kwijt.
Sta nog steeds op plekje 33 trouwens.
Donkerblauw
Geplaatst: 16-04-14 13:06
De auto-pulse heeft het bij mij nog nooit goed gedaan; echt om de vijf minuten een pulse of helemaal niet.. Ik pulse altijd handmatig en dat gaat altijd goed.
Vond de auto-pulse wel handig om 'm steeds op een mooi rond getal te hebben Hij staat nu ergens in de 7000 om aan een rond getal te geraken, en zal zien of hij 't doet of niet. nog 3k keys te gaan
Ik ben sinds de nieuwe whatpulse echt een hoop keys misgelopen. Op kantoor doet hij het gewoon helemaal niet, en daardoor slaat hij thuis ook op tilt..
Optiwolk dat vind ik ook, maar ik typ te snel voor auto-pulse, met als gevolg dan steeds 10003 keys erbij ofzo Dag mooi rond getal. Dus op een gegeven moment ben ik maar gestopt me iets aan te trekken van ronde getallen.
pff laatste tijd ook vaak dat WhatPulse tilt slaat. Het zou actief moeten zijn, maar als ik dan kijk naar het geek window, dan heb ik al dagen niet meer gedaan met mijn laptop. en kan ik de boel terug afsluiten en opstarten... jammer
Ga denk ik eens testen of het niet aan dat automatisch opstarten kan liggen. Heb tijdje op werkpc ook wp gehad, maar de keys die niet van mij waren mochten niet meetellen - dus manueel opstarten telkens. Manueel pulsen ook vaak maar soms haalde ik m'n autopulse wel en dat ging prima. We zullen zien
Haha Nouks zo snel typ ik nog nèt niet. Behoorlijk snel, maar niet ZO snel
Ik heb nog een opdracht voor heelkunde af te werken, eentje voor mijn projectweek in Groningen, mijn stageboek, mijn stageportfolio én dan een opdracht rond mijn onderwerp voor mijn bachelorproef (eindwerk) van volgend jaar uitwerken. Allemaal nog voor het begin van mijn examens (6 juni) dus jaja, er gaan hier ook nog een pak keys bijkomen.