mag ik me ook even melden in het whatpulse topic? Ik hoop vandaag weer 100.000 keys te kunnen pulsen en dan sta ik bijna op de miljoen. Ben nu bijna 6 weken met whatpulse bezig.
bedankt, ja ik schrijf heel veel en dan lopen die keys aardig op . Ik ga het geek-window maar niet installeren, dan kan ik helemaal niet meer stoppen met schrijven en kijken naar de cijfertjes
Nee klopt. Geek window kan je openzetten door rechts te klikken op het wp-icoon en dan te klikken op Open Geek Window. Kan je even gemakkelijk weer sluiten door op het welbekende rode kruise te klikken. Als ik er even van uitga dat je met Windows werkt
Whaha sorry Destination, zit momenteel zelf ook in een aardige strijd Plekje is redelijk veilig, maar voor hoe lang, en ik ben druk bezig nummer 4 en 5 bij te benen
mag ik me ook even melden in het whatpulse topic? Ik hoop vandaag weer 100.000 keys te kunnen pulsen en dan sta ik bijna op de miljoen. Ben nu bijna 6 weken met whatpulse bezig.
Ja ze blijven gelukkig wel staan je keys... ik dacht ook dat ik ze kwijt was vanmorgen, maar gelukkig niet Heb toen die op 0 stond ook maar meteen een de nieuwe versie gedownload dus ik ben weer up to date