Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:35

Ik kan mijn schoenen (waar ik de brief van de postnl van kreeg vanwege de inklaringskosten ) maandag ophalen bij het postkantoor!
Yeahhhhh.
Er stond bij dat ze de antwoordbrief van mij ontvangen hadden,er stond niet bij hoeveel ik moet bijbetalen.
Maar dat zal ik maandag wel merken. :D
Ik ben blij!

Nikkii026

Berichten: 363
Geregistreerd: 19-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:06

Vind het wel fijn dat je met de nieuwe update van de app de feedbacks kan sorteren op aantal sterren, incl. foto's of Nederlanders. Maakt het veel makkelijker om te beslissen of je het product wel of niet koopt :D

germie

Berichten: 26082
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:24

Ik heb al 2 bestellingen afgemeld die maar in fund processing blijven staan. Wat betekent dat? 1 staat er al een week in.

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:30

Pff nog steeds in de dispute met de verkoper van de schoenen. Dat gaat niet goed opgelost worden ben ik bang. Ik zag wel een knop "escalate dispute", maar wat betekent dat eigenlijk?

En andere bestelling nog steeds niet ontvangen, dankzij Tinkerloos net de tracking kunnen doen, maar betekent dit dat het nu terug gaat naar de verkoper? := Heb geen "u was niet aanwezig"-briefje gehad en bezorging was naar mijn werk dus sowieso geen geval van "u was niet aanwezig".


Afbeelding

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:32

Zoals ik kan zien en begrijpen,lees ik dat de zending idd teug is naar de afzender.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:43

Tinkerloos schreef:
Zoals ik kan zien en begrijpen,lees ik dat de zending idd teug is naar de afzender.



Dat doen ze als je het pakketje niet ophaalt van het ophaalpunt, ontdekte ik van de week. Ik was gelukkig nog net op tijd....

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:43

safina schreef:
Tinkerloos schreef:
Zoals ik kan zien en begrijpen,lees ik dat de zending idd teug is naar de afzender.



Dat doen ze als je het pakketje niet ophaalt van het ophaalpunt, ontdekte ik van de week. Ik was gelukkig nog net op tijd....

Verdorie... Had ik natuurlijk gedaan als ik er van wist, geen briefje oid gehad. Krijg ik geld terug nu of?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:46

Nikkii026 schreef:
Vind het wel fijn dat je met de nieuwe update van de app de feedbacks kan sorteren op aantal sterren, incl. foto's of Nederlanders. Maakt het veel makkelijker om te beslissen of je het product wel of niet koopt :D


He, die mogelijkheid had ik nog niet ontdekt. Thanks! +:)+

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:42

Nikkii026 schreef:
Vind het wel fijn dat je met de nieuwe update van de app de feedbacks kan sorteren op aantal sterren, incl. foto's of Nederlanders. Maakt het veel makkelijker om te beslissen of je het product wel of niet koopt :D

Hmmm... Toch maar de app installeren dan. Dit vind ik nl. Wel een pluspunt!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:44

Pinootje schreef:
safina schreef:
Dat doen ze als je het pakketje niet ophaalt van het ophaalpunt, ontdekte ik van de week. Ik was gelukkig nog net op tijd....

Verdorie... Had ik natuurlijk gedaan als ik er van wist, geen briefje oid gehad. Krijg ik geld terug nu of?

Nou... Ik denk dat je maar contact op moet nemen met de verzender... Of ie t opnieuw wil sturen oid. Standaard je geld terug vermoed ik nl. Niet.

blingpiggy

Berichten: 664
Geregistreerd: 21-02-11
Woonplaats: Hoogezand

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:00

Nou... omdat vriendinnen zo lyrisch zijn heb ik ook maar wat besteld... :')

Alleen nu snap ik er geen hol van. Volgens mijn internetbankieren heb ik betaald. Toch staat er ''awaiting payment'' bij een jurkje. Inclusief een warrig engels berichtje in de mailbox met ''dear friend, please pay your order''

Uuuh whut? -O-

Iemand een idee hoe dit kan?
Ik snap nu al niks van dat Ali.... Gaat gelukkig niet om dikke bedragen, maar zit niet te wachten op oplichting....

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:06

Wanneer heb je betaald?

Sammie schreef:
Nikkii026 schreef:
Vind het wel fijn dat je met de nieuwe update van de app de feedbacks kan sorteren op aantal sterren, incl. foto's of Nederlanders. Maakt het veel makkelijker om te beslissen of je het product wel of niet koopt :D

Hmmm... Toch maar de app installeren dan. Dit vind ik nl. Wel een pluspunt!

Uitleg? O:)

Odysseus

Berichten: 22482
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:19

blingpiggy schreef:
Nou... omdat vriendinnen zo lyrisch zijn heb ik ook maar wat besteld... :')

Alleen nu snap ik er geen hol van. Volgens mijn internetbankieren heb ik betaald. Toch staat er ''awaiting payment'' bij een jurkje. Inclusief een warrig engels berichtje in de mailbox met ''dear friend, please pay your order''

Uuuh whut? -O-

Iemand een idee hoe dit kan?
Ik snap nu al niks van dat Ali.... Gaat gelukkig niet om dikke bedragen, maar zit niet te wachten op oplichting....



Processing payment is normaal, duurt tussen een uurtje en een dag dat de betaling helemaal compleet is.

Nikkii026

Berichten: 363
Geregistreerd: 19-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:41

Sammie schreef:
Uitleg? O:)


Afbeelding
Afbeelding

Als je op het kopje feedbacks klikt, krijg je 't te zien zoals de 1e foto, dit is dan alle feedback en dan kan je op de tabjes klikken van wat je wilt zien, zoals op de 2e foto alle berichten met een foto erbij :D

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:42

Hmm op de iPad ziet t er net wat anders uit, ik ga nog waar wat stoeien met die all knopjes dan. Ff kijken of t dan zo lukt.bedankt!

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:51

Op de ipad app zie ik helemaal geen knopjes -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:52

Sammie schreef:
Hmm op de iPad ziet t er net wat anders uit, ik ga nog waar wat stoeien met die all knopjes dan. Ff kijken of t dan zo lukt.bedankt!


Bij mij doettie dat ook niet op de iPad. |(

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:56

Nee toch niet? :') ik heb al overal opgedrukt e.d maar niks doet t :=

germie

Berichten: 26082
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:58

Hoe lang mag fund processing duren? Bij 2 bestellingen blijft het daar in hangen (1 al week), ik heb aangegeven dat ik de produkten ontvangen heb. Met een goede feedback.

Nikkii026

Berichten: 363
Geregistreerd: 19-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:59

Oh.. misschien dat hij het alleen met android doet? :?

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:40

Je krijgt als koper ook feedback, zag ik. Ik kreeg van allemaal ***** en heb al een medaille *\%/* :+

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:05

Ik heb bericht van postnl.
Ik moet 26 euro inklaringskosten betalen. Cash en dus contant bij het ophalen van mijn pakket.
(zelfs met die kosten erbij ben ik goedkoop uit gelukkig)

Nikkii026

Berichten: 363
Geregistreerd: 19-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:09

safina schreef:
Je krijgt als koper ook feedback, zag ik. Ik kreeg van allemaal ***** en heb al een medaille *\%/* :+


Heb al paar keer mail gehad dat ik feedback kreeg, en zag net wel die medaille, maar kan nergens die feedback zien van de verkopers? :o?

lor1_1984

Berichten: 12070
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:02

heb even een printscreen gemaakt, is wel vanaf de laptop:
Afbeelding
rechtsboven kun je inloggen, daarna plaats je de cursor op de plek waar 'hi, L' staat en dan rolt er een menu uit.
Dan klik je op 'my orders' en kom je op deze pagina.
Waar de groene cirkel staat klikken en dan kom je op een pagina met de door jou gegeven feedback, bovenaan zie je 2 tabjes en als je op de rechter tab klikt komen de feedbacks die aan jou gegeven zijn in beeld.
Als je op dat oranje vlakje klikt (bij mij staat er A2), krijg je te zien wat jouw klantscore is en hoeveel punten je nog moet voor je naar het volgende 'level' gaat.
Hoe hoger het level, hoe sneller je je geld terug krijgt bij terugbetalingen enzo.
Normaal staat er een week voor, bij level A2 3 dagen dacht ik maar meestal heb ik het met 1 dag al binnen. :)

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 00:31

Hebben jullie dat ook dat dingen die bv, begin december gekocht zijn er nog niet zijn en dingen van eind December wel? De tracking klopt niks van hier want sommige dingen die ik al heb zijn volgens de tracking nog in china.