_Mara_ schreef:Ik ontving gisteren trouwens ook een mailtje van de telefoonhoesjesstore.nl voor een eventuele samenwerking. "Want mijn blog sloot zo goed aan bij hun doelgroep." Uhm, hallo, ik schrijf over de verhalen achter ons eten. Wat moet ik dan in hemelsnaam met een telefoonhoesjes win-actie? xD
Hoe moet je anders thuisbezorgdpuntNL bellen?
Tabatha Philen noemt het de "spaghetti people": ze (dat soort bedrijven) strooien spaghetti op de grond en kijken wie zo stom is het op te rapen. "Don't eat spaghettif off of the ground, people," zegt ze dan.
Dit ging ook over bedrijven die gratis reviews vragen. Ze zijn heus bereid ervoor te betalen (ze raad aan minimaal 50 USD per post te vragen), maar ze kijken wel eerst of er mensen zijn die het ook voor niets doen. Ze schieten gewoon met hagel. Uit hun bericht blijkt al dat ze je blog niet eens lezen. 
Mooie term en het klopt inderdaad wat je zegt. Als ze enigszins mijn blog hadden gelezen hadden ze wel gezien dat het niet bij mijn blog aansluit. 
.
), 27 en ik werk bij een regionale omroep. Ik houd mij daar vooral bezig met community management en social media. Ik schrijf daar artikelen voor social en film en monteer daar ook video's voor. Verder heb ik voor Bokt een hele tijd artikelen voor de Wiki geschreven en het fotobestand aangevuld met CC materiaal.
. First things first. Ik wil graag volgend weekend van start gaan. Voor nu ben ik in ieder geval even de laatste punten op de i aan het zetten.
.
met de tip hoe je helemaal alleen kunt zijn op dit prachtige
. Ik laat jullie nog even wachten tot zondag.