Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karla_1999 schreef:ik heb al 3 keer de zelfde muts gekregen, maar verder heb ik wel leuk dingen gekregen, ik zal zo wel even een collage maken van de dingen die ik vandaag en gisteren gekregen heb
edit:
Bovenste zijn van gister, onderste van vandaag
[ Afbeelding ]
Cerera schreef:Level 14 is idd het hoogste nu. omdat de storyquest op dit moment stilstaat. Dan moeten we weer wachten op nieuwen, zoals ook op nieuwe gebieden etc. Het spel is constant in ontwikkeling, en daarom moeten we nu even wachten voor we verder kunnen.Paard kan geloof ik ook niet hoger zijn qua level, dan jijzelf.
Cerera schreef:Level 14 is idd het hoogste nu. omdat de storyquest op dit moment stilstaat. Dan moeten we weer wachten op nieuwen, zoals ook op nieuwe gebieden etc. Het spel is constant in ontwikkeling, en daarom moeten we nu even wachten voor we verder kunnen.Paard kan geloof ik ook niet hoger zijn qua level, dan jijzelf.
takkie_muis schreef:[ Afbeelding ]
Sneak preview , we krijgen dus arabierenEn het lijkt een nieuw gebied misschien opent er wat?
love_horse1 schreef:takkie_muis schreef:[ Afbeelding ]
Sneak preview , we krijgen dus arabierenEn het lijkt een nieuw gebied misschien opent er wat?
Ik persoonlijk vind de oren wat aan de kleine kanten