kunnen we niet iedereen die jarig is een berichtje sturen met: gefeliciteerd met je verjaardag! (klik even op deze link) groetjes het whatpulse bokt.nl team
zoiets?
PureSylk
Geplaatst: 15-09-10 23:34
TheHorseInn schreef:
hoe ga je bij dat team?
Ja hoor, erg motiverend voor nieuwe mensen, als ze genegeerd worden Heb je het ondertussen al gevonden?
Verjaardag berichtjes zou ik overigens niet doen, krijg je alleen maar een slechte naam door. Spam is zooo vervelend. Al helemaal als iemand je verjaardag als excuus gebruikt. Fok in de strijd gooien is een goede, en de kracht van de groep in de strijd gooien werkt ook, als 20 mensen het in hun OS hebben, wordt men veel nieuwschieriger dan bij 1.
114677
Geplaatst: 15-09-10 23:40
PureSylk schreef:
TheHorseInn schreef:
hoe ga je bij dat team?
Ja hoor, erg motiverend voor nieuwe mensen, als ze genegeerd worden Heb je het ondertussen al gevonden?
oeh goi, heb die post helemaal over het hoofd gezien, , is het al gelukt? anders moet je even een pb'tje sturen ofzo
@PureSylk, vind je het goed als ik jouw onderschrift kopiëer en in die van mij zet?
Even een vraagje, ik heb op mijn laptop meerder accounts. Telt hij ook mee als ik op een ander account zit? Of alleen op het account waar dat programma op zit?