hopelijk win ik dan ook wedstrijden Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hopelijk win ik dan ook wedstrijden
Argai schreef:Je moet op het logo klikken linksboven (dus op mijnmanege klikken). Daarna zie je de kaart van mijn manege. Ergens op die kaart lig de schat. Door middel van pijltjes die boven, onder, links en rechts bij de kaart staan kan je je verplaatsen. Als je de coördinaten al weet van waar de schat ligt kan je die rechtsboven invullen en dan op 'ga' klikken. De schat is een rood kruisje
Anouk_E schreef:Argai schreef:Je moet op het logo klikken linksboven (dus op mijnmanege klikken). Daarna zie je de kaart van mijn manege. Ergens op die kaart lig de schat. Door middel van pijltjes die boven, onder, links en rechts bij de kaart staan kan je je verplaatsen. Als je de coördinaten al weet van waar de schat ligt kan je die rechtsboven invullen en dan op 'ga' klikken. De schat is een rood kruisje
oke super bedankt! is dat de heledag door of in tijdschema's?
Is het zo eentje? Superbedankt
ik zat ook te kijken me paardje heb 0 energie lijkt t, maar hij kan nog wel trainen ? sanneloveyou schreef:Top! zoek al even een halflinger hengst en nu staat er eindelijk een te koop heb ik niet genoeg geld omdat ik me stal heb geupt... Ik ga sparen maar red het niet meer vandaag heb het afgelopen dagen te laat gemaakt dus hopen dat hij er morgen nog op staat!