Christmas is magical and full of surprises, so keep an extra eye on the news this week. Who knows, maybe there will be a sneak preview of something that is coming soon!
\Hmm saaie update , maar dit wekt mijn intersse!
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-13 17:14
saai?! Ik vind het een hele leuk update! Ik hou van die kerst quests
Nee... ik speel star stable al niet (meer ) dagelijks hihi. Lifetime is net iets te enthousiast Heb overdag niet zoveel tijd meer om veel te computeren
JustMyZtje
Geplaatst: 04-12-13 20:25
LoveShettys schreef:
Iemand zin om een keertje met mij te rijden?
ik wil wel
easygoing
Geplaatst: 04-12-13 20:49
Jongens waar kan ik alle kittena in fort pinta vinden?
Edit, heb ze al . Ben alleen wel op zoek naar de plek waar ik sneeuw kan vinden voor de kerstboom in silverglade.
Edit2 , het gaat ineens lopen heb ook het sneeuwding gevonden
hoe verkoop je je spullen? (heb hoofdstellen enzo dubbel) dat je die geld ding erbij krijgt zegmaar
Zeeuwtje68
Geplaatst: 04-12-13 21:59
liliekska schreef:
hoe verkoop je je spullen? (heb hoofdstellen enzo dubbel) dat je die geld ding erbij krijgt zegmaar
die kan je bij elke winkel verkopen op het vakje rechts onderin stoppen dan op verkopen klikken
Zeeuwtje68
Geplaatst: 04-12-13 22:02
oh btw ben net level 7 hopelijk snel level 8 voor mijn anda en level 9 voor mijn cowboy set ik wil die anda bucksin maar wat staat beter een witte of zwarte western set lol en met level 12 wil ik die fries. en misschien ook die zwart bonte paint maar ik kan er maar 1 trainen per dag das ook weer zo nou ja ik zie wel, maar ik heb een hoop wensen daarom heb ik ook 2400 stars nodig ipv 1200 dus dubbel weekend je mag van mij wel komen hoor dit is trouwens dag 5 dat ik dit spel speel.
ja dat dacht ik ook omdat de manen en staart ook zwart zijn moet ik wel eerst een zwart western zadel en hoofdstel zoeken ergens weet iemand misschien waar ik die kan vinden?