Roamler is goed voor mijn conditie Bij ons zit er een fietsenmaker langs de sportschool en ik vind het zonde om voor de opdracht diesel op te maken dus ik ben maar meteen gaan sporten terwijl ik gisteren ook geweest ben En als het even kan pak ik de fiets voor een opdracht.
KarinW86
Geplaatst: 07-06-12 10:23
Goed bezig!
Zie al wat rode cirkeltjes op de map te voorschijn komen... Ik kan het vanmiddag pas doen, want ben alleen aan het werk nu
Ik heb net ook een fietsenmaker een bezoekje gebracht. Superaardige man haha. Tot nu toe hier in [***] pas één rood stipje dus ik denk dat ik er morgen nog twee ga doen.
Onderweg staat bij mij nog open, maar ik heb ook niet een vast werkadres oid, dus nog een beetje in dubio wat ik daarmee ga doen. Maar ik heb ook nog zes dagen dus dat komt vast wel goed.
Opdracht ingeleverd, klein foutje gemaakt. Mijn winkel adres ingevuld hihi maar berichtje naar Roamler gedaan en anders vul ik hem nog snel opnieuw in als hij wordt afgekeurd
capopjekop
Geplaatst: 07-06-12 14:26
Haha das ook slim Ik was het adres vergeten, de fietsenmaker kwam al naar me toe dus snel wat ingevuld omdat ik hem niet wilde laten wachten. Daarna vergeten het te vervangen voor het goede adres. Ook snel een berichtje gestuurd. Als ze worden goedgekeurd heb ik vandaag 3 bandenopdrachten gedaan en onderweg, dan zit ik bijna in level 3. Hopen dat ze hem goedkeuren dan.
Heb jij al bericht of hij ondanks dat is goedgekeurd?
Edit: Ik had het adres er nog achteraan gestuurd maar dat mag niet, ze kunnen de inzending later niet aanpassen oid. Beetje jammer, die moet overnieuw.
Moet zeggen dat ze bij mij allemaal heel geïnteresseerd waren en het leuk vonden dat er mss een app komt met bandenplakgegevens. Ze hielpen allemaal goed mee. Zulke opdrachten vind ik het leukst, of als ze ingeseind zijn, dan voel ik me iig geen spion
Ik heb bij "mijn" fietsenmaker bij de opmerking de vriendelijke reactie van de man aangestipt. Wie weet is dat ook leuke info om tzt te publiceren samen met de kosten.