Ik baal als een stekker, jullie vliegen allemaal als een gek omhoog, en ik ga straks alleen maar dalen. Al zijn examens wel een goed excuus natuurlijk, ik hoop maar dat ik het straks weer wat kan compenseren als ik aan mijn verhaal ga werken.
Voorlopig wel ja, maar ik denk aan de lange termijn Yara typt 5x sneller dan ik dus reken maar uit, dat is in een paar maanden gepiept. Maar dat geeft niet.
Ik zie normaal inderdaad wat groener dan nu, ik heb een mod-vakantie i.v.m. de examens
Sander, als zij idd 5x zo snel typt en je in lange termijn denkt dan heb je wel gelijk.
UMayDream
Geplaatst: 07-01-12 17:15
Ik wil wel meedoen, maar welke versie van Whatpulse moet ik downloaden voor de Mac? En weet iemand of het ook veel geheugen inneemt en daardoor mijn laptop langzamer maakt? En wat moet ik bij invullen bij Initial Computer name bij het registreren?
UMayDream: download de versie met het X-je, op deze pagina in het midden: http://whatpulse.org/downloads/ De X staat voor "OS X" oftewel het besturingssysteem van Apple.
Bij Initial computer name voer je gewoon de naam in die jij wil dat jouw computer heeft.