Leuk Leonie! Die persoon zit een dorp bij mij vandaag
Ik duim ook voor die van Mibibi
ssssuus
Geplaatst: 28-09-14 20:58
Ik wil zelf ook mijn bedrijfspagina van facebook ook weer een actie zetten. Ik doe er veel te weinig mee helaas! Mag ik dat hier ook promoten of is dat niet de bedoeling?
Gaat om een schoonheidssalon
Anoniem
Geplaatst: 28-09-14 21:03
ssssuus schreef:
Ik wil zelf ook mijn bedrijfspagina van facebook ook weer een actie zetten. Ik doe er veel te weinig mee helaas! Mag ik dat hier ook promoten of is dat niet de bedoeling?
Je kan het het beste in je onderschrift zetten Anders zit er namelijk een kans in dat je een OW krijgt ivm spam
lor1_1984
Geplaatst: 28-09-14 21:20
Ik dacht dat D aisy Z wolle die me vandaag toevoegde hiervandaan kwam ivm de gemeenschappelijke vrienden maar ben haar niet in het topic tegen gekomen. Ze zal wel wat random mensen hebben toegevoegd, na een heel klein beetje speuren kwam ik er nl achter dat het iemand met een laag iq en/of verstandelijke beperking betreft. Nja, ze was al geaccepteerd dus laat haar gewoon staan, maar mochten er meer mensen toegevoegd worden weet je hoe of wat.
Ik had ook zo iemand, volgens mij was dat een Duits meisje.
Johanna01
Geplaatst: 29-09-14 08:27
Ik ken Daisy Zwolle wel, is een kennis van mij maar ze stond niet in mn vriendenlijstje dus dat is vreemd. Meid is idd verstandelijk & lichamelijk beperkt, zit geen kwaad in verder!
Beetje jammer trouwens, ik lig ziek op bed en kan nu mooi even de acties gaan bijlezen.
Ik heb van de acties van mobiele oplader en Cherry stores nog geen winnaar gezien en van de Mibibi actie van gisteren is er maar 1 winnaar ipv 2 uitgeroepen. Beetje jammer.
Hmm de eigenaresse van Mibibi heeft 2 uur geleden nog op me gereageerd op hun Facebook, dat de site nog geen 2e winnaar had gekozen en dat zij ze een berichtje had gestuurd maar nog geen reactie op gehad.
leonie87
Geplaatst: 29-09-14 21:12
Ik zit te zoeken maar nog niet gevonden.
Wat ik wel tegen kwam: http://www.welkekleurpiet.nl/ Hier kun je stemmen op welke kleur piet je wil en krijg je een cadeaubon voor een van de 3 dingen naar keuze.
Waar vinden jullie al die winactie s? Ik kom ze bijna nooit tegen
ukie
Geplaatst: 30-09-14 11:54
Ik heb ooit een keer 2 zakken Pavo gewonnen met een foto winactie en mijn moeder een fotoshoot van de paarden Doe bijna nooit ergens aan mee, deel alleen de dingen van m'n werk en eigen pagina