Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennadev schreef:Mijn vraag is voornamelijk of de nakomelingen dan ook beter worden in die specifieke discipline? Anders kan ik beter iets anders dan welsh gaan fokken eerlijk gezegd, ik wil graag mennen.
Azmay schreef:Calanddra schreef:Vind de keuringen maar raar worden. De punten zijn ineens zo mega laag. Dieren die altijd een eerste premie haalden of een hoge tweede, krijgen nu zeer laag een tweede of zelfs een derde. Snap er geen hol van XD
Wel alles verzorgd?![]()
Soms scoren ze gewoon een paar keer minder, heb ik ook wel eens gezien.
DezeNaam schreef:Ugh jezus, op .COM schieten de Kladruber dekhengsten ook plots allemaal de grond uit... Is ook leuk zoeken zo.
Als er iemand een goede hengst heeft, liefst zonder grey en eventueel met (één) e en/of a, die ster is, laat het me weten want 19 pagina's is echt too much. Ohja, GP ook liefst boven de 610.
DezeNaam schreef:Ugh jezus, op .COM schieten de Kladruber dekhengsten ook plots allemaal de grond uit... Is ook leuk zoeken zo.
Als er iemand een goede hengst heeft, liefst zonder grey en eventueel met (één) e en/of a, die ster is, laat het me weten want 19 pagina's is echt too much. Ohja, GP ook liefst boven de 610.