Linnycally schreef:Ik ben ook lid van horsefeelings! is leuk en mooi spel
Dankjj!

Jammer dat jullie niet lid kunnen worden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linnycally schreef:Ik ben ook lid van horsefeelings! is leuk en mooi spel
Bernardo schreef:Haha, als ik dit zo zie komen verwachtingen wel zo'n beetje uit.
We hopen 1 van de grootste (al dan niet de grootste) paardenspellen te worden!
Ook deze week zijn we al weer bezig met een heleboel nieuwe functies.
Ik zal binnenkort de intropagina vernieuwen en er nieuwe screenshots op zetten!
Borisjuuh schreef:Linnycally schreef:Ik ben ook lid van horsefeelings! is leuk en mooi spel
Dankjj!![]()
Jammer dat jullie niet lid kunnen worden..
Boyke_Candy schreef:
Jammer dat je zo ongeduldig bent, anders was ik al lid geweest nu.
MarrieLeen schreef:@ kyralover: Ik denk dat je dan erg weinig leden krijgt, omdat het nog niet zoveel voorstelt.
Je kan beter uitbreiden, dan worden mensen sneller lid.
Borisjuuh schreef:Boyke_Candy schreef:
Wat bedoel je?
kyralover schreef:MarrieLeen schreef:@ kyralover: Ik denk dat je dan erg weinig leden krijgt, omdat het nog niet zoveel voorstelt.
Je kan beter uitbreiden, dan worden mensen sneller lid.
Its under construction!Zijn er opties om bij te maken? zou handig zijn! enne..is het het wel waard?
Borisjuuh schreef:Boyke_Candy schreef:
Wat bedoel je?
mSz_iriS schreef:Is er nog iemand die hulp zoekt voor zijn/haar paardenspel?Heb nog tijd over! Heb HTML ervaring.
pipolover schreef:mSz_iriS schreef:Is er nog iemand die hulp zoekt voor zijn/haar paardenspel?Heb nog tijd over! Heb HTML ervaring.
Heey ben jij Ier van HF?
MarrieLeen schreef:@ Chestnut: Ik kan niet zo heel veel zien, maar het eerste gezicht ziet er al heel mooi uit.
Klopt het dat je nog niet kan aanmelden of inloggen?
pipolover schreef:MarrieLeen schreef:@ Chestnut: Ik kan niet zo heel veel zien, maar het eerste gezicht ziet er al heel mooi uit.
Klopt het dat je nog niet kan aanmelden of inloggen?
Ja het klopt dat je nog niet kan inloggen en aanmelden, omdat het spel nog niet af is, zetten we geen aanmeldformuliertje neer. Anders gaan mensen mailen terwijl het nog niet eens officieel open is en dan wordt het een zooitje!