en nogmaals ,niet aanvaardbaar maatschappelijk gedrag is ook blaffen,grommen,lip optrekken enz...
ze hoeven in de toekomst niet eens te happen,honden moeten gewoon een chip krijgen en machientjes worden,geen enkel dierlijke emotie is normaal meer,ze mogen niet waarschuwen,moeten alles maar goed vinden,dank je de koekoek,niet mijn honden...
er zullen nog vele schrijnende gevallen volgen,en nog steeds hoop ik echt met heel mijn hart dat boran vrij komt....die heeft nog geen doodstraf verdiend

overigens blijf ik het echt uitzonderlijk knap vinden dat mensen 100% van te voren weten of hun hond wel of niet zal happen in een situatie..ik durf het niet te zeggen

maar er zijn nog steeds mensen die denken dat als hun hond nog nooit gehapt heeft,dat deze het dan ook nooít zal doen..of dit echt ten allertijden voor zullen zijn,ik wens ze echt succes,meestal gebeuren dit soort dingen nl als je het helemáál niet verwacht..
dus ja,geen happende honden tussen mensen...knap...helemaal geen honden meer dan??das veel veiliger,gewoon uitroeien,of alleen kleine hondjes onder de 35 cm
,die bijten nooit...
.