Precies 18 pennypunten, nee hoor jij bent geen pennymeisje meer, daar ben jij al overheen gegroeid En als je aantal pennypunten nu precies hetzelfde is als je leeftijd, wordt het eens tijd voor een rijbewijs En dan gelijk rijbewijs E erachteraan, dan kun je lekker samen met je paard op stap. Dn hoef je geen pennymama of papa meer te vragen als je op wedstrijd wilt of eens in een andere omgeving een buitenrit wilt maken maar dan kun je lekker zelf je paard inladen en wegwezen. wees wel en beetje voorzichtig he met je paard achter de wagen want achtienjarigen hebben de naam het nog wel eens niet zo nauw met de verkeersregels te nemen. Maar misschien is je leeftijd ook wel heel anders dan je aantal pennypunten, dat neemt iniedergeval niet weg dat je geen pennymeisje meer bent. en je hoeft je niet te schamen als je je paard af en toe een knuffel geeft, dat hoort er nu eenmaal bij
Welkom in de grote mensen wereld, laat Je penny blaadjes maar op zolder liggen Altijd nog leuk voor als je zelf nog eens een lief klein pennymeisje krijgt Je mag best nog een keer met je paard knuffelen daar schrikt niemand van Nu je een volwassen paardenliefhebber bent kun je de Pennymeisjes helpen bij hun lange en moeizame weg naar volwassenheid in de paardenwereld
13 punten Jij en de Penny dat is bijna een onmogelijke combinatie, nee jij staat al ver van de Pennywereld af. Je weet al bijna niet meer dat de penny een paardenblad is waarin alles liev en siellug en oooooh en aaaah is. Nou ja helemaal vergeten zul je het wel niet zijn, maar voor jou is al dat penny gedoe iets wat je al heel ver achter je hebt gelaten
Je bent al mooi volwassen bezig, je we weet al heel goed hoe je met je paard moet omgaan en hoe je je paard moet verzorgen en wat het beste voor je paard is Jij hebt echt geen kinderoppas meer nodig om te zorgen dat jou goedbedoelde manieren van met je paard om gaan in werkelijkheid geen kwelling voor je paard is Jij kunt beter de pennymeisjes in de gaten houden en zorgen dat ze geen domme dingen met hun paard of pony doen.
Precies 18 pennypunten, nee hoor jij bent geen pennymeisje meer, daar ben jij al overheen gegroeid En als je aantal pennypunten nu precies hetzelfde is als je leeftijd, wordt het eens tijd voor een rijbewijs En dan gelijk rijbewijs E erachteraan, dan kun je lekker samen met je paard op stap. Dn hoef je geen pennymama of papa meer te vragen als je op wedstrijd wilt of eens in een andere omgeving een buitenrit wilt maken maar dan kun je lekker zelf je paard inladen en wegwezen. wees wel en beetje voorzichtig he met je paard achter de wagen want achtienjarigen hebben de naam het nog wel eens niet zo nauw met de verkeersregels te nemen. Maar misschien is je leeftijd ook wel heel anders dan je aantal pennypunten, dat neemt iniedergeval niet weg dat je geen pennymeisje meer bent. en je hoeft je niet te schamen als je je paard af en toe een knuffel geeft, dat hoort er nu eenmaal bij
Je bent al mooi volwassen bezig, je we weet al heel goed hoe je met je paard moet omgaan en hoe je je paard moet verzorgen en wat het beste voor je paard is Jij hebt echt geen kinderoppas meer nodig om te zorgen dat jou goedbedoelde manieren van met je paard om gaan in werkelijkheid geen kwelling voor je paard is Jij kunt beter de pennymeisjes in de gaten houden en zorgen dat ze geen domme dingen met hun paard of pony doen
oewjeej... dat is niet zo goed nouwja ik voel me af en toe een verstandige penny (kan dat ook? )
29 pennypunten. En het advies van Penny, dat als ik nog lid was van het blad, het wellicht tijd was om over te gaan op een meer volwassen blad
ik ook Je hebt 29 Pennypunten gescoord
Je hoeft je geen zorgen te maken je bent net geen Pennymeisje meer Je bent al een beetje volwassen aan het worden en kunt al meepraten over de irritante penny's die er op de manege of op de de pensionstal rondlopen Lach maar lekker om die gekke Pennymeisjes ergeren kun je altijd nog doen O ja en als je nog een abonnement op de Penny hebt wordt het dan niet eens tijd om over te gaan op een iets volwassener blad
Je bent al mooi volwassen bezig, je we weet al heel goed hoe je met je paard moet omgaan en hoe je je paard moet verzorgen en wat het beste voor je paard is Jij hebt echt geen kinderoppas meer nodig om te zorgen dat jou goedbedoelde manieren van met je paard om gaan in werkelijkheid geen kwelling voor je paard is Jij kunt beter de pennymeisjes in de gaten houden en zorgen dat ze geen domme dingen met hun paard of pony doen.
Als jij in de spiegel kijkt zie je geen pennymeisje staan, dan kun je met trots zeggen Ik als absoluut volwassen paardenliefhebster heb de pennytest afgemaakt zonder uit penny ergenis weg te klikken of van mijn stoel te vallen. Nee ik heb het gehaald. Maar laat me je 1 tip geven vermijd een beetje contact met pennymeisjes want die ergernis is niet zo gezond voor je hart
Jij en de Penny dat is bijna een onmogelijke combinatie, nee jij staat al ver van de Pennywereld af. Je weet al bijna niet meer dat de penny een paardenblad is waarin alles liev en siellug en oooooh en aaaah is. Nou ja helemaal vergeten zul je het wel niet zijn, maar voor jou is al dat penny gedoe iets wat je al heel ver achter je gelaten hebt.
Jij en de Penny dat is bijna een onmogelijke combinatie, nee jij staat al ver van de Pennywereld af. Je weet al bijna niet meer dat de penny een paardenblad is waarin alles liev en siellug en oooooh en aaaah is. Nou ja helemaal vergeten zul je het wel niet zijn, maar voor jou is al dat penny gedoe iets wat je al heel ver achter je gelaten hebt.
zo jij bent al een grote volwassen paardenmeid, ik hoef jou niet meer te vertellen dat je je paard regelmatig moet laten ontwormen en dat zijn hoeven onderhouden moeten worden. En dat dat niet siellug voor je paard is maar juist goed. O Ja! Stom van mij natuurlijk jij zegt geen siellug meer maar jij spreekt nu een volwassen taal, dus jij weet dat ontwormen en de hoefsmid meestal niet zielig voor je paard is maar wel voor je portemonnee.
Je hebt het bijna maximaal aantal punten gehaald je bent een UBERPENNY
Jij moet wel heel veel leren wil je ooit volwassen worden. Jij kunt beter op een hobbelpaard beginnen want als jij op een paard stapt Is het echt te siellug voor woorden. zelfs met dat hobbelpaard moeten we al medelijden hebben. Je kunt het beste maar professionele hulp gaan zoeken om uit je Pennystatus te komen. Niet getreurd we hebben allemaal ooit in de luiers gezeten dus voor jou is er ook nog hoop
Je hebt je Penny tijd al achter je gelaten en bent al aardig op weg volwassen te worden. Je hebt misschien nog je laatste kleine Penny trekjes maar dat valt bijna niemand meer op. Nee je kunt al zeggen dat je al aardig volwassen bent en al aardig mee kunt praten over paarden. Je bent niet meer het pennymeisje maar al een grote paardenmeid
zo jij bent al een grote volwassen paardenmeid, ik hoef jou niet meer te vertellen dat je je paard regelmatig moet laten ontwormen en dat zijn hoeven onderhouden moeten worden. En dat dat niet siellug voor je paard is maar juist goed. O Ja! Stom van mij natuurlijk jij zegt geen siellug meer maar jij spreekt nu een volwassen taal, dus jij weet dat ontwormen en de hoefsmid meestal niet zielig voor je paard is maar wel voor je portemonnee.