zo'n lekker ding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sherif

Re: zo'n lekker ding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 16:23

CtjeLief schreef:
@ sherif : chips.. daar zit wat in!! haha

te laat die is nu vergeven Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 16:24

Hahah natas dan zetten we pladykt er op en dan delen we het veulen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 16:36

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 17:16

Er staan nog wel meer mooie én extreem typische schepsels in NL hoor Knipoog don't worry.
Ik ben ook zo'n emotiemuts en kan janken om ieder mooi schepsel wat ik tegen kom (Elran Cup een paar jr terug, 'Mercedes Cup' zaterdagavond, heb mijn tranen moeten bedwingen hoor toen Gelgelah binnen kwam). Pianissima was nog mega jong toen ik haar op show zag én toen was ze al miss Perfectie. De één vindt het niet mooi, een ander raakt er door in ontroering, en ik ben zo'n muts Pling (passie noemen ze dat). We mogen ons rijk prijzen iedere dag zulke schepsels om ons heen te hebben Vork

Qnorp

Woonplaats: Eindhoven, Noord Brabant, Nederland, Europa, Wereld, Universum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 17:18

woow die zijn heel mooi zijn het arabieren ofso ????? Bloos

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 17:20

Wat een knapperd Vingers aflikken

Dat veulentje is cute!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 17:30

missfcdb schreef:

Die 2 hebben precies de bouw die ik het mooiste vind bij een arabier, elegant maar toch stevig, een mooi hoofdje maar geen uberoverdreven dish.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 17:31

Inderdaad maar er zijn mensen die vergeten dat ook ons kikkerlandje.
Geweldigen kampioenen heeft.
en Pladykt en G Basgier zijn hier een mooie voorbeeld van.
Ik zelf heb hier voor gekozen.
Want de ene is wit zo wit als de engeltjes in mijn dromen op hun prachtige witten paardjes.
En de andere zo zwart als de nacht Die galopeerd door de duistere nacht om mij aan mijn droom te houden zonder dat ik wakker hoef worden.
En er is een mooie evenwicht tussen wit en zwart.
Deze paarden zie ik graag.
Het is een net een sprookje waar ik in ben beland.
Het sprookje houd maar niet op ik tref iedere keer goeden mensen en supper paarden.
Ik snap niet dat mensen speciaal hun geld uitgeven aan paarden in het buiteland terwijl hier vlak voor je voeten deze bijzonderen schepsels liggen.
Ik wil namens me zelf en vosje.
Natas en wouter bedanken dat ze zon geweldig paard hebben.
En eefje die zon prachtpaard heeft.
En dat ze voor mij echt de nummer 1 paarden van NEDERLAND zijn
En ik wil tegen iedereen een ding zeggen maak gebruik van deze geweldigen hengsten want ooit zijn ze der niet meer en dan heeft ons kikkerlandje spijt en dan moeten ze het met de nakomelingen doen Knipoog

Jah dit zijn arabieren die hier uit nederland komen maar somigen mensen waarderen ze niet maar dat moeten ze zelf weten Knipoog
De enen is nederlands kampioen en de anderen is ook een kampioen in mijn ogen Haha! Knipoog

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 17:31

ArabianRanch schreef:
Er staan nog wel meer mooie én extreem typische schepsels in NL hoor Knipoog don't worry.
Vork

ik heb ze nog niet gevonden hoor.... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 17:32

Mooi he die paarden ben er trots op

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 17:49

sherif schreef:
ArabianRanch schreef:
Vork

ik heb ze nog niet gevonden hoor.... Bloos

Ik wel en ze staan heeel dichtbij Knipoog Laatst in een PB vermeldde je wel anders Knipoog
Maar wat een penny hier zeg, bleeeeeeh (zo voorgekauwd als wat). Ieder heeft zijn eigen idee over de bovenvermelde paarden, je hoeft geen mening op te dringen hoor en over de nakomelingen van bovenstaande paarden, daar denkt ieder het zijne over Bloos
Ben blij iedere dag in een sprookje te leven Pling en nog wel BIJ huis ook Vork

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:23

betrek mijn commentaar nou eens niet op jezelf.... Verward je voelt je gelijk weer aangevallen..
vind het dan ook ronduit weer erg vervelend dat je dan gelijk weer zo negatief moet gaan zitten babbelen over boven geposte AV ....ik heb jou ook vaak zat anders horen praten over onze hengst..dus kappen met die onzin..
je weet me anders ook via de pb te vinden dus had mij eerst eens om opheldering gevraagd als je zo twijfelt aan mijn post die ik plaatste.
zo krijg je dus misverstanden in de wereld Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:34

IK BEN GEEN PENNY Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
En ben het afkraken van de bovenste paarden zat. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Eerst G basgier EEFJE helemaal over de zeik. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Dan NATAS ik vindt sommigen maar zielig. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Jullie denken er niet bij dat sommigen dingen die er gezegt worden heel hard aankomen.
En nee ik heb ook nog geen paard hier in NEDERLAND gezien die er in de buurt komt.
Nog niet in iederegeval. Haha!
En plaats van gewoon gezzelig doen wordt er gezeikt en achter elkaars rug gelult Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren
En nog iets ik KAUW NIET VOOR IK BEN GEEN KOE.
En laat mij lekker in mijn sprookje leven.
En die laat ik zeker niet door jou verpesten.
En ik ken je vertellen als mensen aan mijn dierbare vrienden komen ben ik echt een Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Duivel Duivel Duivel Duivel Duivel Whoosh! Whoosh! Whoosh! Whoosh!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-11-07 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:59

missfcdb schreef:
Nou dan nu mijn supper hengsten die heel hoog op mijn lijst staan
en nog veel belangrijker ze staan in NEDERLAND

PLADYKT

G BASGIER

Kijk dit zijn nu arabieren die ik persoonlijk heel erg mooi vind!..mooie bouw en elegant!..
Zal er mensen misschien mee kwetsen maar vind deze arabieren mooier dan de merrie op de vorige pagina....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:00

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:10

Citaat:
IK BEN GEEN PENNY
En ben het afkraken van de bovenste paarden zat.
Eerst G basgier EEFJE helemaal over de zeik.
Dan NATAS ik vindt sommigen maar zielig.

Arabianranch kraakt bovenstaande hengsten toch niet af? waar lees jij dat??
Ze zegt alleen dat er meer ZEER MOOIE paarden in NL zijn, en dat Pladykt en Basgier echt niet de enigen zijn.. en dat klopt ook! Mag toch best gezegd worden?? Wat echt niet wegneemt dat het leuke hengsten zijn hoor!! dat spreekt niemand tegen toch?
Laatst bijgewerkt door CtjeLief op 30-11-07 19:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:11

Gaat niet om nu.
Het gaat om wat der de hele tijd gebeurd en het hoeft niet in de topic te staan het kan ook over de bp gaan maar daar heeft niet iedereen iets mee te maken.
ik ben gewoon Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:13

Citaat:
sherif schreef:
ArabianRanch schreef:
Er staan nog wel meer mooie én extreem typische schepsels in NL hoor don't worry.

ik heb ze nog niet gevonden hoor....

Met deze reactie kun je toch ook mensen kwetsen....
Alsof Pladykt en Basgier de enige typische hengsten zijn..
Maar dat mag dan niet gezegd worden?

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:22

missfcdb schreef:
Gaat niet om nu.
Het gaat om wat der de hele tijd gebeurd en het hoeft niet in de topic te staan het kan ook over de bp gaan maar daar heeft niet iedereen iets mee te maken.
ik ben gewoon Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

nou missfcdb hoe je reageerd doen aleen penny meisjes meisjes van 1 jaar of 15 a 16 jaar !
en Isabel zij niks verkeerd dat Pladykt en Basgier geen mooie paarden zijn ze wil aleen zeggen dat er meer mooie paarden zijn in N.L ,"" je zou je niet zo op moeten (laten) fokken dat is reageren als een Koe dat Pladykt en Basgier geen mooie paarden zijn.
en welkom in de wereld van de arabieren

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:28

waarmee moet ik mensen kwesten als ik zeg dat ik nog geen mooie en extreme AV heb gespot in Nederland(doelend puur op type, want daar hadden we het over)...er loopt geen AV in nederland rond (nee ook niet in onze stal) die zo extreem gefokt is als Pianissima..noem mij er 1 op die zo extreem is als haar ..ik heb niet gedoeld op de AV hengsten die geplaatst zijn door een ander (en NIET in mijn opdracht, zo zit ik nl niet in elkaar)...sommige denken of mochten willen dat ze zo`n extreem typische AV op stal hadden staan(als Pianissima)....

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:35

missfcdb schreef:
IK BEN GEEN PENNY Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
En ben het afkraken van de bovenste paarden zat. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Eerst G basgier EEFJE helemaal over de zeik. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Dan NATAS ik vindt sommigen maar zielig. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Jullie denken er niet bij dat sommigen dingen die er gezegt worden heel hard aankomen.
En nee ik heb ook nog geen paard hier in NEDERLAND gezien die er in de buurt komt.
Nog niet in iederegeval. Haha!
En plaats van gewoon gezzelig doen wordt er gezeikt en achter elkaars rug gelult Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren
En nog iets ik KAUW NIET VOOR IK BEN GEEN KOE.
En laat mij lekker in mijn sprookje leven.
En die laat ik zeker niet door jou verpesten.
En ik ken je vertellen als mensen aan mijn dierbare vrienden komen ben ik echt een Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Duivel Duivel Duivel Duivel Duivel Whoosh! Whoosh! Whoosh! Whoosh!

Hier kan ik enkel dit op zeggen: groei toch eens op. Ik dacht eerst dat je aan het grappen was maar blijkbaar ben je gewoon zo kinderachtig. Lachen
Als jij er niet tegen kunt dat jou favourite hengsten kritiek krijgen post hier dan niet meer. Niet iedere vind dezelfde paarden mooi, en het is absoluut hun volste recht. Vrijheid van mening heet dat. Dan hoef jij niet als een klein kind te gaan zitten tieren omdat jou paardendroom doorprikt wordt.
Kom eens uit je arabierendroomwereld en stap in de echte, leer dat niet alles wat jij vind klakkeloos wordt overgenomen maar dat mensen een eigen smaak en mening hebben en leer dit te accepteren. Nu kom je in ieder geval over als een klein jengelend kind waarvan net het beentje van haar speelgoedpaard is afgebroken.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:40

@ Sherif: ik bedoel het ook inet persoonlijk naar jou toe dat je mensen kwetst, maar omdat missfcdb zo overdreven reageert gaf ik aan dat met jou opmerking ook mensen zich aangevallen zouden KUNNEN voelen.. En idd.. paarden als Pianissima vind je hier niet, maar die vind je er ook niet zo heel veel over de gehele wereld! En verder, Pladykt en Basgier zijn natuurlijk hele mooie hengsten, maar er zijn inderdada nog meer hele mooie hengsten EN merries, die evengoed ook minimaal aan hun kunnen tippen met hun type etc! Dat bedoelde AR denk ik ook, dat deze 2 hengsten echt niet de enige parels zijn in dit land!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 20:03

CtjeLief schreef:
@ Sherif: ik bedoel het ook inet persoonlijk naar jou toe dat je mensen kwetst, maar omdat missfcdb zo overdreven reageert gaf ik aan dat met jou opmerking ook mensen zich aangevallen zouden KUNNEN voelen.. En idd.. paarden als Pianissima vind je hier niet, maar die vind je er ook niet zo heel veel over de gehele wereld! En verder, Pladykt en Basgier zijn natuurlijk hele mooie hengsten, maar er zijn inderdada nog meer hele mooie hengsten EN merries, die evengoed ook minimaal aan hun kunnen tippen met hun type etc! Dat bedoelde AR denk ik ook, dat deze 2 hengsten echt niet de enige parels zijn in dit land!

niemand hoeft zich aangevallen te voelen omdat domweg dit soort type paarden NIET in Nederland voorkomen...ik vind Pianissima een wereld merrie, dat absoluut maar zo ben ik zelf bv zelf helemaal idolaat van de zeer jonge en jeudige merrie: Om El Bernadette (een merrie van wereldformaat in mijn ogen althans), zo lopen er nog wel meer rond op deze aardkloof die ik echt super vind... vind het dan ook erg jammer dat mensen het zich zo persoonlijk gaan aantrekken en dan gelijk hun gal gaan spugen op bepaalde paarden...zelf heb ik Vic NIET de opdracht gegeven om pics van mijn hengst te plaatsen,vind het erg vleiend dat ze zo gecharmeerd is van oa ons mannetje,maar baal een beetje van het feit dat er gelijk zo gereageerd moet worden (op bv nafok van deze hengsten)..oordelen over nafok kan alleen wanneer je alle nakomelingen gronding en uitgebreid bestudeerd heb (en in hun levensjaren goed hebt bestudeerd)en dat zijn ze niet kan ik je vertellen..dat ben je toch me eens Knipoog

enne Isabel kan ook echt wel voor haar zelf opkomen dat hoeven andere niet te doen voor haar, ik stuur ook geen pb in de rondte met de link naar dit topic...

ik dacht dat we het bij hadden gelegd een paar maanden geleden...omdat ik geen ene moer geef om gezeik...dat is er al zat in de wereld!

dus laten aub weer gewoon on topic gaan want ik wordt dit een beetje zat (en dat is nog zwak uitgedrukt)

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 20:04

Escardo schreef:
Zal er mensen misschien mee kwetsen maar vind deze arabieren mooier dan de merrie op de vorige pagina....

Ik ook. Dat lijkt me gewoon een kwestie van smaak en mensen zouden zich daardoor niet moeten laten kwetsen. Ik zou een moord plegen voor zulke paarden in mijn achtertuin, maar ooit, later, als ik rijk ben, ben ik ook tevreden met enig ander Arabiertje. Gelukkig zijn ze niet de enige mooie paarden in ´t land Tong uitsteken

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 20:17

sherif schreef:
CtjeLief schreef:

niemand hoeft zich aangevallen te voelen omdat domweg dit soort type paarden NIET in Nederland voorkomen...ik vind Pianissima een wereld merrie, dat absoluut maar zo ben ik zelf bv zelf helemaal idolaat van de zeer jonge en jeudige merrie: Om El Bernadette (een merrie van wereldformaat in mijn ogen althans), zo lopen er nog wel meer rond op deze aardkloof die ik echt super vind... vind het dan ook erg jammer dat mensen het zich zo persoonlijk gaan aantrekken en dan gelijk hun gal gaan spugen op bepaalde paarden...zelf heb ik Vic NIET de opdracht gegeven om pics van mijn hengst te plaatsen,vind het erg vleiend dat ze zo gecharmeerd is van oa ons mannetje,maar baal een beetje van het feit dat er gelijk zo gereageerd moet worden (op bv nafok van deze hengsten)..oordelen over nafok kan alleen wanneer je alle nakomelingen gronding en uitgebreid bestudeerd heb (en in hun levensjaren goed hebt bestudeerd)en dat zijn ze niet kan ik je vertellen..dat ben je toch me eens Knipoog

enne Isabel kan ook echt wel voor haar zelf opkomen dat hoeven andere niet te doen voor haar, ik stuur ook geen pb in de rondte met de link naar dit topic...

ik dacht dat we het bij hadden gelegd een paar maanden geleden...omdat ik geen ene moer geef om gezeik...dat is er al zat in de wereld!

dus laten aub weer gewoon on topic gaan want ik wordt dit een beetje zat (en dat is nog zwak uitgedrukt)
ze zal wel zo reageren hoor als ze weer thuis is Bloos