CtjeLief schreef:@ sherif : chips.. daar zit wat in!! haha
te laat die is nu vergeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:@ sherif : chips.. daar zit wat in!! haha
missfcdb schreef:Nou dan nu mijn supper hengsten die heel hoog op mijn lijst staan
en nog veel belangrijker ze staan in NEDERLAND
PLADYKT
http://img530.imageshack.us/img530/5939 ... 072zj1.jpg
http://www.xs4all.nl/~rjjansen/AVF/Nash ... g_9351.jpg
G BASGIER
http://www.xs4all.nl/~qtec/AVS%20Nation ... G_4297.JPG
http://www.xs4all.nl/~qtec/AVS%20Nation ... G_4366.JPG
ArabianRanch schreef:Er staan nog wel meer mooie én extreem typische schepsels in NL hoordon't worry.
sherif schreef:ArabianRanch schreef:Er staan nog wel meer mooie én extreem typische schepsels in NL hoordon't worry.
ik heb ze nog niet gevonden hoor....
missfcdb schreef:Nou dan nu mijn supper hengsten die heel hoog op mijn lijst staan
en nog veel belangrijker ze staan in NEDERLAND
PLADYKT
G BASGIER
Citaat:IK BEN GEEN PENNY
En ben het afkraken van de bovenste paarden zat.
Eerst G basgier EEFJE helemaal over de zeik.
Dan NATAS ik vindt sommigen maar zielig.
Citaat:sherif schreef:
ArabianRanch schreef:
Er staan nog wel meer mooie én extreem typische schepsels in NL hoor don't worry.
ik heb ze nog niet gevonden hoor....
missfcdb schreef:Gaat niet om nu.
Het gaat om wat der de hele tijd gebeurd en het hoeft niet in de topic te staan het kan ook over de bp gaan maar daar heeft niet iedereen iets mee te maken.
ik ben gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
missfcdb schreef:IK BEN GEEN PENNY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ben het afkraken van de bovenste paarden zat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst G basgier EEFJE helemaal over de zeik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan NATAS ik vindt sommigen maar zielig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie denken er niet bij dat sommigen dingen die er gezegt worden heel hard aankomen.
En nee ik heb ook nog geen paard hier in NEDERLAND gezien die er in de buurt komt.
Nog niet in iederegeval.![]()
En plaats van gewoon gezzelig doen wordt er gezeikt en achter elkaars rug gelult![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog iets ik KAUW NIET VOOR IK BEN GEEN KOE.
En laat mij lekker in mijn sprookje leven.
En die laat ik zeker niet door jou verpesten.
En ik ken je vertellen als mensen aan mijn dierbare vrienden komen ben ik echt een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CtjeLief schreef:@ Sherif: ik bedoel het ook inet persoonlijk naar jou toe dat je mensen kwetst, maar omdat missfcdb zo overdreven reageert gaf ik aan dat met jou opmerking ook mensen zich aangevallen zouden KUNNEN voelen.. En idd.. paarden als Pianissima vind je hier niet, maar die vind je er ook niet zo heel veel over de gehele wereld! En verder, Pladykt en Basgier zijn natuurlijk hele mooie hengsten, maar er zijn inderdada nog meer hele mooie hengsten EN merries, die evengoed ook minimaal aan hun kunnen tippen met hun type etc! Dat bedoelde AR denk ik ook, dat deze 2 hengsten echt niet de enige parels zijn in dit land!
Escardo schreef:Zal er mensen misschien mee kwetsen maar vind deze arabieren mooier dan de merrie op de vorige pagina....
sherif schreef:ze zal wel zo reageren hoor als ze weer thuis isCtjeLief schreef:@ Sherif: ik bedoel het ook inet persoonlijk naar jou toe dat je mensen kwetst, maar omdat missfcdb zo overdreven reageert gaf ik aan dat met jou opmerking ook mensen zich aangevallen zouden KUNNEN voelen.. En idd.. paarden als Pianissima vind je hier niet, maar die vind je er ook niet zo heel veel over de gehele wereld! En verder, Pladykt en Basgier zijn natuurlijk hele mooie hengsten, maar er zijn inderdada nog meer hele mooie hengsten EN merries, die evengoed ook minimaal aan hun kunnen tippen met hun type etc! Dat bedoelde AR denk ik ook, dat deze 2 hengsten echt niet de enige parels zijn in dit land!
niemand hoeft zich aangevallen te voelen omdat domweg dit soort type paarden NIET in Nederland voorkomen...ik vind Pianissima een wereld merrie, dat absoluut maar zo ben ik zelf bv zelf helemaal idolaat van de zeer jonge en jeudige merrie: Om El Bernadette (een merrie van wereldformaat in mijn ogen althans), zo lopen er nog wel meer rond op deze aardkloof die ik echt super vind... vind het dan ook erg jammer dat mensen het zich zo persoonlijk gaan aantrekken en dan gelijk hun gal gaan spugen op bepaalde paarden...zelf heb ik Vic NIET de opdracht gegeven om pics van mijn hengst te plaatsen,vind het erg vleiend dat ze zo gecharmeerd is van oa ons mannetje,maar baal een beetje van het feit dat er gelijk zo gereageerd moet worden (op bv nafok van deze hengsten)..oordelen over nafok kan alleen wanneer je alle nakomelingen gronding en uitgebreid bestudeerd heb (en in hun levensjaren goed hebt bestudeerd)en dat zijn ze niet kan ik je vertellen..dat ben je toch me eens![]()
enne Isabel kan ook echt wel voor haar zelf opkomen dat hoeven andere niet te doen voor haar, ik stuur ook geen pb in de rondte met de link naar dit topic...
ik dacht dat we het bij hadden gelegd een paar maanden geleden...omdat ik geen ene moer geef om gezeik...dat is er al zat in de wereld!
dus laten aub weer gewoon on topic gaan want ik wordt dit een beetje zat (en dat is nog zwak uitgedrukt)