ArGieVai: HTML is de basis. Als je dat onder de knie hebt (en dus volledig snapt) kan je verder gaan naar PHP, ASP, MySQL, Javascript. Om een inlogsysteem te maken heb je kennis van PHP en MySQL (databases) of ASP nodig én een host die dat ondersteund. Freewebs, eccentrix, groups, etc. ondersteunen dit niet. De meeste hosts die dit wel ondersteunen moet je betalen of hosten maar een maximaal aantal mensen. De volgende stap is het script zelf maken. Je kan het van het internet halen (via hotscripts.com en dergelijke), maar deze zijn of terwijl niet waterdicht of terwijl voldoen ze niet aan jouw eisen. Welk ik handige inlogsystemen vind zijn die van bravenet.com en cgispy.com. Deze zijn kant en klaar, kan je wél op een HTML pagina zetten (en op hosts die enkel HTML ondersteunen
) maar er zit wel een beetje reclame bij. Automatisch registreren met deze scripts gaat niet.
Ik zou voor de laatste optie kiezen aangezien je net HTML kent, die kant en klare inlogsystemen worden trouwens door veel paardenspellen gebruikt.
horseslin: Eccentrix vind ik 10 keer beter dan Freewebs (is reclame-vrij en helemaal niet zo traag als Freewebs
) .