Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mizora schreef:Ik bedoelde van microsoft, frontpage zelf kan je niet downloaden inderdaad. Maar een simpelere versie geloof ik wel: frontpage express. Hier kan je het downloaden, heb even gegoogled op die naam: http://www.iselinge.nl/scholenplein/tec ... loaden.htm

) maar er zit wel een beetje reclame bij. Automatisch registreren met deze scripts gaat niet.
Ik zou voor de laatste optie kiezen aangezien je net HTML kent, die kant en klare inlogsystemen worden trouwens door veel paardenspellen gebruikt.
) .
Bij 'Copy/Paste Code' staat de code die je moet kopieren op jouw inlogpagina. Ohja, de pagina's waar ingelogde leden kunnen bekijken, kan in principe iedereen bekijken. De meeste sites maken dat gebruik van rare letters in de URL, dus bijvoorbeeld: jouwsite.com/LeDeN78563. Zo'n URL kunnen de meeste mensen niet raden. Dit geld ook voor cgispy.com. Als je iets niet snapt over cgispy.com, zeg het me
Dan wil ik daarover ook een uitleg doen, maar ik moet nu ff naar de winkel.

ik moet ff weten hoe je bij eccentrix een aanmeld formulier kan maken welke code?? al geeft iemand nou gewoon de code..

(heb weer zin om er eentje te maken
)
op groups.. had ff geen zin inalle moeilijke html