Horse Masters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ohana_91

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 23:11

Weides e.d. zorgen allemaal voor een gelukkiger, gezonder paard.
En zal dus uiteindelijk zorgen dat je paarden minder snel geblesseerd raken.
Het staat niet specifiek vermeld, dus dat zal ik er even bij zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 23:20

Bedankt. Ik heb nu denk ik alles ingeslagen wat ik nodig heb. Van vergunningen tot poetskist tot zadel tot dressuurring :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 23:26

Ik denk dat ik nu echt blut ben haha.

Edit: Waarom is er eigenlijk nog geen stal met Fjorden of Connemara's?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 00:03

Oh en ik heb nog een vraagje. Bij de uitleg van geld verdienen staan verschillende lonen voor verschillende levels. Maar op mijn profiel kan ik nergens een level vinden? Hoe zit dat met levels?

Edit: oh en nog een dingetje. Voor de foto's, moet er perse het oude logo erop staan? Want op haar nieuwe site heeft ze er een compleet watermerk overheen zitten maar er staan wel weer hele gave foto's op. En ik kom ook weer veel gave tegen waar helemaal geen logo opstaat, terwijl ze wel van haar zijn :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:51

Smee__ schreef:
Oh en ik heb nog een vraagje. Bij de uitleg van geld verdienen staan verschillende lonen voor verschillende levels. Maar op mijn profiel kan ik nergens een level vinden? Hoe zit dat met levels?

Edit: oh en nog een dingetje. Voor de foto's, moet er perse het oude logo erop staan? Want op haar nieuwe site heeft ze er een compleet watermerk overheen zitten maar er staan wel weer hele gave foto's op. En ik kom ook weer veel gave tegen waar helemaal geen logo opstaat, terwijl ze wel van haar zijn :P

Dat grote watermerk zit er op voor copyright. Je kunt op Google plaatjes vinden waar geen of een kleiner watermerk opstaan. Als je die van haar site pakt zie je er sowieso bijna niks van als je het in het spel zet je ziet dan alleen dat watermerk.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 14:16

Bij statistieken staat je level ;) Daar wordt ook alles bijgehouden, zodat het voor mij makkelijk is om te zien of je aan alle eisen voor een (hoger) level voldoet.

Wat is een compleet watermerk erover heen? Kun je me anders even een voorbeeld sturen?
Persoonlijk vind ik foto's waar een kleiner watermerk opstaat mooier. Foto's waar geen watermerk op staat, maar waarvan je zeker weet dat ze van haar zijn, mogen ook ingestuurd worden.

Edit: Ik ga nu snel bezig met alle formulieren verwerken. Zag dat ik een stuk of 15 formulieren had staan en dat er zich ook weer iemand had aangemeld! *\o/*

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:20

Ik ben denk ik de aanmelding geweest, heb ik voor mijn dochtertje gedaan :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:29

Nouja op haar eigen site, gewoon Slawik.com, staan natuurlijk de meeste foto's. Maar daar heeft ze er een groot watermerk eroverheen staan. Logisch ook natuurlijk, want je wil niet dat jouw foto's zomaar gebruikt worden. :P

Edit: een voorbeeldje
Afbeelding

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 14:45

Ik snap haar redenatie ook heel goed hoor! Heb zelf ook nog vermeld dat ik haar foto's gebruik ;) Wil absoluut niet dat er verwarring over ontstaat.

Zo'n foto mag je prima insturen. Vind ze wel iets minder mooi dan de foto's die ik nu gebruik, maar zal ze wel gaan gebruiken.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:46

Aah oké, dan is het goed :j Wilde anders ook nog de stock foto's op deviantart aanbevelen, die zijn sowieso vrij om te gebruiken voor dit soort dingen!

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:18

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:47

Bij mij staat er ook 1 paard idd. Plus is heb gisteravond een formulier gestuurd voor de twee Arabische merries op de markt maar die zijn er ook niet bij gezet -O-

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:54

Als het goed is Nicolien heb ik jou via app ( Toen met het veulen Creme van Nicole die groeps apps ) en heb ik jou een app gestuurd voor evt hulp

RoronaZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:57

Yeah, mijn twee nieuwe paardjes zijn binnen. *\o/*
Pas maar op voor al mijn aanvragen nu. :P

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 16:48

Sorry, ik kreeg tussendoor slecht nieuws, dus het verwerken van de formulieren gaat niet zo snel vandaag.
Ja dat kan inderdaad Sweetgirl. Alleen mijn whatsapp doet de laatste weken nogal raar, dus ik krijg niet alle appjes binnen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 17:01

Oh balen :(:) Je doet het nog steeds super hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 17:09

Ik vind de foto's met dat grote watermerk eigenlijk niet zo mooi. Nou ja, de foto's wel natuurlijk maar dat watermerk is niet zo. Maar de foto's zonder watermerk raken op een gegeven moment wel op ja.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 17:19

Ik snap je en ik probeer zelf ook foto's te zoeken zonder zoveel watermerkjes. Ik hoop dat we er op den duur gewoon aan gewend raken en er doorheen kijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 17:20

Nicolien schreef:
Ik snap je en ik probeer zelf ook foto's te zoeken zonder zoveel watermerkjes. Ik hoop dat we er op den duur gewoon aan gewend raken en er doorheen kijken :D

Dat denk ik wel. Ik heb de KWPN hengst Upgrade gekocht en een nieuwe hengst opgegeven genaamd Rubel. Hij is heel mooi :D.

Edit: dat is ook zijn echte naam.

jmvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 19:41

ik heb me ook aangemeld :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 19:46

jmvdh schreef:
ik heb me ook aangemeld :D

Leuk, hoe heet je stal en wat is je eerste paard voor ras (en wat is zijn naam)?? *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 23:18

Waarom zoek je eigenlijk geen foto's van paarden op copyright vrije websites? :)*

Deze bijvoorbeeld:
Afbeelding

Ik zoek nog wel even verder, deze komt van Pixabay maar er zijn nog veeeel meer websites.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 01:22

Hoi! Ik heb alleen de eerste twee pagina's gelezen, dus misschien is het ondertussen al verholpen.
Ik zag dat er geen controle zat op de formulieren. Is dat niet heel makkelijk op te lossen door 1 veld toe te voegen voor een Wachtwoord? Die laat je mensen bij het aanmelden verzinnen. Hoef je nog niet elk formulier te controleren, maar is iig makkelijker terug zoeken of er fraude oid is gepleegd.

Heel veel succes, en vooral veel plezier!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 09:34

Helaas is dat niet mogelijk, omdat bij de formulieren een maximaal aantal vakken zijn toegestaan.
Bij een aantal formulieren zit ik op het maximum en toevoegen van vakken heeft als gevolg gehad dat mensen het vaak over het hoofd zagen. Dan "moet" ik erachter aan mailen voor de ontbrekende informatie en dat kost meer tijd en werk.

Jullie zijn actief zeg! Ik ga weer eens even bezig met wat formulieren en weer een nieuwe stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 09:40

We vertrouwen elkaar, en mocht er iets gebeurd zijn wat wij niet hebben ingevoerd kun je een helpformulier invullen :j