Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SindyKaya schreef:kevertje04 schreef:Zie jij donkerblauw of lichtblauw? Lichtblauw is namelijk wit dat geen wit meer is door de slechte belichting (in mijn ogen)
Lichtblauw, maar als ik in het licht ga zitten if het scherm helderder doe verandert er niks
Goof schreef:[paard] schreef:Ik zie hem als wit-goud en de nachtblind / kleurenmix theorie gaan echt niet op voor mij. Ik zie heel goed in het donker en kan extreem goed (tot in het vervelende) kleuren onderscheiden.
Dat is grappig, want de jurk is dus helemaal niet wit-goud![]()
x_Rebecca schreef:Ik ben zo nachtblind als wat (door een sterk verminderde werking van de staafjes) waardoor mijn kegeltjes dus inderdaad overcompenseren. Ik kan doen wat ik wil, maar ik zie nooit een andere kleur dan blauw/zwart omdat mijn oog niet voldoende licht binnen krijgt.
Amaris schreef:Ik snap echt niet hoe mensen dat als wit kunnen zien? Je zit toch naast het bokt-blauw geen witte kleur?
Trouwens, de blauw-zwarte zienden hebben het goed, want dat blijkt ie te zijn in het echie.
Victory-Boy schreef:Amaris schreef:Ik snap echt niet hoe mensen dat als wit kunnen zien? Je zit toch naast het bokt-blauw geen witte kleur?
Trouwens, de blauw-zwarte zienden hebben het goed, want dat blijkt ie te zijn in het echie.
Huh?Bij mij op de site staat toch echt dat de echte kleuren wit/goud zijn?