Sylvia_S schreef:Ik ben weggelopen van de pc, terwijl hij vast liep. Nu is hij een scherm verder, ik ga kijken of het werkt!
edit: ik kan nu mijn buurt kiezen
Met Windows 8?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Chroosje schreef:Even een vraagje, ik wil de sims al heel lang, maar dit is een laptop die ik ook nodig heb voor school, wordt hij hier trager van? En kan ik dat downloadt programma er later weer afgooien? Of is dan het hele simsspel verdwenen?
Het spel kan je echter (na downloaden en verzilveren) altijd spelen
Ghostattack schreef:Chroosje schreef:Ik heb een Acer, heb geen flauw idee welk model.
Heb je de doos niet? En het model staat vaak ook al op de laptop zelf of op de sticker.
Chroosje schreef:Ghostattack schreef:
Heb je de doos niet? En het model staat vaak ook al op de laptop zelf of op de sticker.
Ik heb hem via school gekocht, papieren liggen ergens in huis, maar ik heb geen flauw idee waar!
Op de sticker (onderkant) staat Acer TravelMate B113 Series
En op de sticker (voorkant, linksonder) staat Intel inside™ , CORE™i3
Ik hoop dat je hier iets mee kan!
Wat is zo op het eerste oog kan vinden.. Lijkt het me niet heel slim om het erop te zetten. Het kan wel waarschijnlijk, als de grafische kaart het trekt, maar het is geen top laptop om het spel soepel te draaien zonder er verder last van te hebben
Zeker als het een laptop voor school is, zou ik het eerder niet dan wel doen. RedRoses schreef:Hmm, Sims 2.... Ik weet niet hoor, maar werkt dat nog wel dan?
En is dat heel anders dan de sims 3 ofzo?
Spel draait prima hier. Ja het is anders dan de Sims 3, het is ouder. Maar nog steeds net zo leuk.Natsuki schreef:Vraagt de sims 2 meer van je laptop dan de sims 3?